کد خبر : 122568
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 12:48

میم جدید ایلان ماسک!

میم جدید ایلان ماسک!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ایلان ماسک (Elon Musk) بار دیگر یک میم در صفحه توییتر خود منتشر کرد و منتقدین به NFT را به سخره گرفت. این بار میم او به صنعت موسیقی مربوط می‌شد. مدیر عامل Tesla که هوادار پروپاقرص میم‌ها است، دوباره در توییت خود به موضوع NFT ها اشاره کرد. ساعاتی پیش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ایلان ماسک (Elon Musk) بار دیگر یک میم در صفحه توییتر خود منتشر کرد و منتقدین به NFT را به سخره گرفت. این بار میم او به صنعت موسیقی مربوط می‌شد. مدیر عامل Tesla که هوادار پروپاقرص میم‌ها است، دوباره در توییت خود به موضوع NFT ها اشاره کرد.

ساعاتی پیش او کاور آلبوم موسیقی گروه Gorillaz را که در سال 2005 منتشر شده بود و متن «امکان نداره، NFT ها آلبوم منتشر کردن؟» روی آن نوشته شده بود، منتشر کرد.

NFT در صنعت موسیقی

توکن‌های غیر مثلی این اواخر سروصدای زیادی کرده اند و به صنایع مختلفی مثل مد، هنر، موسیقی و نقاشی وارد شده اند. در آگوست امسال، یک رپر به نام تونی لینز (Tony Lanez) آلبوم جدید خود به نام “When It’s Dark” را به شکل توکن NFT منتشر کرد.

NFT ها منحصر به فرد هستند و نمی‌توان آن‌ها را کپی کرد. در کنار آن، اثبات دفتر کل حاکمیت یک شی که توسط NFT نمایندگی می‌شود را ارائه می‌کنند.

در میان هنرمندانی که شروع به انتشار موسیقی و آلبوم‌های خود به شکل توکن غیر مثلی کرده اند، Kings of Leon و حتی Grimes، خواننده کانادایی، نامزد سابق ماسک و همچنین مادر فرزند وی از جمله موارد معروف هستند.

Kings of Leon در اوایل مارس امسال آلبوم جدید خود به نام “When You See Yourself” را همراه با یک NFT منتشر کرد. Grimes هم کلکسیونی از آثار هنری دیجیتالی NFT به نام “War Nymph Collection” را منتشر کرد.

تمسخر کیانو ریوز توسط ماسک

کیانو ریوز (Keanu Reeves) در مصاحبه ای که با مجله The Verge و به مناسبت انتشار قسمت چهارم از فیلم The Matrix به پرسش مجری در رابطه با توکن‌های غیر مثلی پاسخ داد.

او در ابتدا به این پرسش خندید و با انتقاد از NFT ها گفت

آن‌ها به سادگی قابل کپی هستند.

پس از مدت کوتاهی مدیر عامل تسلا نیز یک میم توییت کرد که در آن یک روانپزشک با بیمار خود صحبت می‌کرد و از اون می‌پرسید:

آیا این NFT های خیالی همین حالا هم در اتاق هستند؟

اوایل دسامبر امسال هم ماسک در واکنش به توییت موسس دوج کوین، بیلی مارکوس (Billy Markus) که به چندین پروژه کلاهبرداری در حوزه NFT اشاره کرده بود، با توکن‌های غیر مثلی شوخی کرده بود.

نوشته میم جدید ایلان ماسک! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.