کد خبر : 86515
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 اردیبهشت 1400 - 8:59

ممنوعیت استفاده ازکولر گازی در اداره‌های تهران

ممنوعیت استفاده ازکولر گازی در اداره‌های تهران

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع وزارت نیرو «رامین پوریا» افزود: بر اساس ابلاغیه معاونت امور برق و انرژی وزارت نیرو، همه دستگاه‌های اجرایی، حداکتر تا ۵۰ درصد مدت مشابه سال گذشته، مجاز به مصرف..

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع وزارت نیرو «رامین پوریا» افزود: بر اساس ابلاغیه معاونت امور برق و انرژی وزارت نیرو، همه دستگاه‌های اجرایی، حداکتر تا ۵۰ درصد مدت مشابه سال گذشته، مجاز به مصرف برق هستند.

وی گفت: بر همین اساس به منظور جلوگیری از افزایش بار شبکه توزیع برق پایتخت در ساعت اوج بار، استفاده از کولرهای گازی در همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و اداره های تهران، ممنوع بوده و مسئولان موظفند همه امکانات موجود رابرای کاهش مصرف برق ساختمان های تحت مسئولیت خود به کار گیرند.

پوریا افزود: با توجه به کاهش شدید منابع آبی و ظرفیت تولید نیروگاه های برق آبی و همچنین شرایط خاص ناشی از شیوع بیماری کرونا، تامین برق منازل شهروندان و مراکز درمانی و بیمارستان ها، اولویت اصلی است و در همین راستا، مصرف برق همه اداره های پایتخت علاوه بر بازدید میدانی توسط بازرسان تعیین شده، با استفاده از کنتورهای هوشمند نصب شده، روزانه از مرکز پایش شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، از راه دور رصد شده و در صورت رعایت نشدن موضوع، اقدام قانونی پیش بینی شده به عمل خواهد آمد.

وی ادامه داد: گزارش عملکرد همه اداره ها به استانداری تهران ارسال خواهد شد.

به گزارش ایرنا، پیشتر معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی دستورالعمل اقدام‌های اضطراری مدیریت مصرف برق ساختمان‌های اداری وزارت نیرو را ابلاغ کرد که براساس آن مجموعه وزارت نیرو مکلف شده مصارف خود را تا ۵۰درصد کاهش دهد.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.