کد خبر : 144065
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 بهمن 1400 - 8:39

ممنوعیت استخراج رمزارز در آمریکا

ممنوعیت استخراج رمزارز در آمریکا

زمان مطالعه: < 1 دقیقه بنابر اعلام شورای بلاک‌چین تگزاس ایالات متحده آمریکا، ماینر‌های (Miner) این ایالت ملزم به متوقف کردن فعالیت خود برای مدتی کوتاه هستند. با توجه به گزارش‌های هواشناسی و احتمال زیاد رخ دادن طوفان‌های زمستانی در ایالت تگزاس که مستقیما باعث افزایش تقاضا برای مصرف برق خواهد شد، ماینر‌ها ملزم هستند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بنابر اعلام شورای بلاک‌چین تگزاس ایالات متحده آمریکا، ماینر‌های (Miner) این ایالت ملزم به متوقف کردن فعالیت خود برای مدتی کوتاه هستند.

با توجه به گزارش‌های هواشناسی و احتمال زیاد رخ دادن طوفان‌های زمستانی در ایالت تگزاس که مستقیما باعث افزایش تقاضا برای مصرف برق خواهد شد، ماینر‌ها ملزم هستند برای مدتی کار خود را تعطیل کنند!

به دلیل مصرف بالای برق دستگاه‌های استخراج کننده بیت کوین و دیگر رمزارز‌ها، این دستگاه‌ها در مدتی که ایالت تگزاس با مشکل برق مواجه می‌شود باید خاموش باشند.

در پی این تصمیم، شرکت‌های استخراج بیت کوین در طی نامه‌ای به گرگ ابوت (Greg Abbott) فرماندار ایالت تگزاس اعلام کردند که آماده کاهش فعالیت‌های خود در این ایالت هستند.

به هرحال با توجه به شرایط فعلی، هرگونه اضافه بار بر روی شبکه برق این ایالت ممکن است باعث بروز مشکلات جدی برای شهروندان این ایالت شود، بنابراین شرکت‌های ماینر بیت کوین در حال آمادگی برای متوقف کردن فعالیت خود هستند.

در سال 2021 مردم ایالت تگزاس طوفان زمستانی سنگینی را تجربه کردند که همین مسئله باعث افزایش تقاضا و قطعی برق شد.

هرچند که این ایالت در حال آمادگی برای طوفان‌های زمستانی پیش رو است اما بسیاری از کارشناسان بعید می‌دانند که توقف کار ماینر‌ها از قطعی برق جلوگیری کند!

نوشته ممنوعیت استخراج رمزارز در آمریکا اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.