کد خبر : 175405
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 13:00

معرفی یک بازی سرگرم‌کننده برای کسب درآمد رمزارزی!

معرفی یک بازی سرگرم‌کننده برای کسب درآمد رمزارزی!

زمان مطالعه: 2 دقیقه همه شما در مورد رشد بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و شور و شوقی که این توکن‌ها به دلیل ایجاد ارتباط بین دنیای فیزیکی و دیجیتال به وجود آورده‌اند، شنیده‌اید. در حال حاضر، برندهای شناخته شده و بزرگ جهانی از NFTها برای راه‌اندازی و توانمندسازی محصولات دیجیتال خود استفاده می‌کنند. به

زمان مطالعه: 2 دقیقه

همه شما در مورد رشد بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و شور و شوقی که این توکن‌ها به دلیل ایجاد ارتباط بین دنیای فیزیکی و دیجیتال به وجود آورده‌اند، شنیده‌اید. در حال حاضر، برندهای شناخته شده و بزرگ جهانی از NFTها برای راه‌اندازی و توانمندسازی محصولات دیجیتال خود استفاده می‌کنند.

به گزارش سایت بیت کوینیست، دامنه استفاده از NFTها به صنعت گیمینگ هم گسترش یافته و بازی‌های بلاکچینی و رمزارزی که امکان کسب درآمد را برای کاربران فراهم می‌کنند، این روزها بسیار محبوب شده‌اند.

بازی Cosmic Champs یکی از این بازی‌ها است که به تازگی در بلاکچین الگوراند راه‌اندازی شده و با مدل بازی درآمدزا (P2E) خود، به شما امکان می‌دهد تا با NFT‌های سه بعدی و نادر مبارزه کنید و به کسب درآمد بپردازید.

در بازی Cosmic Champs، شما می‌توانید علاوه بر کاوش در این جهان، با کاربران دیگر رقابت کنید، در تورنمنت‌ها شرکت نمایید و یا نسبت به معامله آیتم‌های درون بازی اقدام کنید.

تیم Cosmic Champs از قدرت فناوری بلاکچین برای ایجاد سرورهای بازی متن باز، توزیع شده و شفاف استفاده کرده است. این پلتفرم دموکراتیک است، به این معنی که مکانیک بازی تنها در صورتی قابل تغییر است که اکثریت اعضای شبکه به آن رأی مثبت دهند.

این اکوسیستم، توکن اصلی خود را دارد که با نماد COSG شناخته می‌شود. تنها تعداد محدودی از توکن COSG در کیهان وجود دارد که آنها هم بر اساس یک برنامه از پیش تعیین ‌شده، عرضه شده‌اند. شما می‌توانید با برنده شدن در نبردها و انجام سایر وظایف در این جهان، توکن COSG را به دست آورید. از این توکن می‌توان برای موارد مختلفی از جمله استیکینگ، رأی‌دادن به تغییرات مختلف بازی، ساخت سفینه‌های جدید و غیره، استفاده کرد.

توکن‌های NFT بازی Cosmic Champs در چهار دسته قرار می‌گیرند: قهرمانان، سفینه‌ها، سیاره‌ها و گنجینه.

قهرمانان NFT شخصیت‌هایی هستند که شما با آنها وارد نبرد می‌شوید. سفینه‌های NFT یک پایگاه و یک وسیله نقلیه هستند که به شما امکان می‌دهند تا با قهرمانان خود از پهنه بزرگ کیهان عبور کنید. دارندگان سیاره NFT از امتیاز میزبانی نبردها در سیاره خود برخوردار هستند. گنجینه NFT هم برای پاداش دادن به برندگان مسابقات و کاربرانی که به سایر دستاوردهای درون بازی دست می‌یابند، استفاده می‌شود.

توکن COSG قرار است در این سه ماهه عرضه شود و نسخه بتای بازی و NFTهای فصل اول آن هم در سه ماهه دوم سال جاری عرضه خواهند شد. اگرچه آن‌چه تاکنون در مورد بازی Cosmic Champs گفتیم، در نوع خود هیجان‌انگیز بوده است، اما فراموش نکنید که همه این‌ها همراه با مزیت کسب درآمد در حین بازی است!

نوشته معرفی یک بازی سرگرم‌کننده برای کسب درآمد رمزارزی! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.