کد خبر : 210039
تاریخ انتشار : شنبه 2 اردیبهشت 1402 - 4:32
دیدگاه‌ها برای معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایرانیان بسته هستند

معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایرانیان

معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایرانیان

در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال به یکی از مهم‌ترین فضاهای سرمایه‌گذاری در دنیا تبدیل شده است. به طوری که روز به روز به علاقه مندان این بازار در سراسر جهان و از جمله در ایران افزوده می‌شود. بر همین اساس، پیدا کردن صرافی‌های مطمئن جهت سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین و ابتدائی‌ترین مسائلی است که

در سال‌های اخیر بازار ارزهای دیجیتال به یکی از مهم‌ترین فضاهای سرمایه‌گذاری در دنیا تبدیل شده است. به طوری که روز به روز به علاقه مندان این بازار در سراسر جهان و از جمله در ایران افزوده می‌شود. بر همین اساس، پیدا کردن صرافی‌های مطمئن جهت سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین و ابتدائی‌ترین مسائلی است که سرمایه گذاران باید به آن توجه لازم را داشته باشند. بعد از معیار امنیت و اعتبار یک صرافی، وجود حجم معاملات بالا و همچنین محیط کاربری ساده و پر امکانات، از دیگر معیارهای مهم در انتخاب یک صرافی ارز دیجیتال است. در این نوشته سعی کردیم تا شما را با بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان آشنا کنیم تا بتوانید بهترین تجربه را در معاملات و یا سرمایه گذاری خود داشته باشید.

بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی که ایرانیان می‌توانند از آن استفاده کنند کدامند؟

ایرانیانی که قصد انجام معامله و یا سرمایه‌گذاری در دنیای ارز‌های دیجیتال را دارند بهتر است که دقت لازم را جهت انتخاب صرافی‌های معتبر به خرج دهند؛ زیرا این چنین صرافی‌ها دارای امکانات مناسبی بوده و از شفافیت‌های مالی خوبی برخوردار هستند اما به دلیل تحریم بودن کاربران ایرانی، خطر مسدود شدن حساب آن‌ها توسط صرافی‌ها وجود دارد. بنابراین در ادامه‌ی مطلب به معرفی تعدادی از صرافی‌های ارز دیجیتال برتر خواهیم پرداخت که تا حد زیادی قابل اطمینان هستند.

معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایرانیان

صرافی ارز دیجیتال کوکوین (KuCoin)

کوکوین یکی از صرافی‌های شناخته شده و معتبر ارز‌های دیجیتال است که امکان انجام معامله برای ایرانیان را بدون نیاز به انجام احراز هویت فراهم کرده است. اما با این وجود محدودیت‌هایی جهت انجام احراز هویت یا همان KYC برای کاربران ایرانی وجود دارد. بنابراین بدون انجام احراز هویت کاربران می‌توانند حداکثر تا میزان ۱ بیت کوین تراکنش داشته باشند که تقریبا نیاز اکثر افراد را برطرف خواهد کرد. با توجه به اینکه امکان تغییر رویکرد صرافی‌ها در آینده وجود دارد بهتر است که برای معامله مبالغ زیاد احتیاط بیشتری کرده و از امکاناتی چون VPS‌ها استفاده کنید. به دلایل زیر صرافی کوکوین می‌تواند بهترین جایگزین برای صرافی بایننس باشد.

  • امنیت بسیار بالای پلتفرم
  • دریافت هزینه و کارمزد بسیار پایین
  • عدم وجود احراز هویت اجباری
  • برگزاری دوره‌های آموزشی و نحوه‌ی استفاده از صرافی
  • ارائه‌ی ابزار‌ها و امکانات معاملاتی پیشرفته
  • رتبه چهارم به لحاظ حجم معاملات در سایت کوین مارکت کپ

صرافی ارز دیجیتال بینگ ایکس (BingX)

در سال ۲۰۱۸ یک پلتفرم تجاری با نام Bingbon در کشور سنگاپور به ثبت رسیده و وارد بازار شد. پس از آن در سال ۲۰۲۱ با تغییر نام خود به Bing X، فعالیت خود را ادامه داد. این پلتفرم با ارائه‌ی طیف گسترده‌ای از امکانات معاملاتی مانند خدمات معاملاتی نقدی، فیوچرز و کپی تریدینگ به عنوان معروف‌ترین پلتفرم در حوزه‌ی سوشیال تریدینگ معرفی شد.

آدرس سایت این صرافی برای ایرانیان در دسترس بوده و کاربرانی که احراز هویت را انجام نداده‌اند می‌توانند در روز مبلغ ۵۰۰۰۰ دلار برداشت داشته باشند.بینگ ایکس با حجم معاملاتی ۳۶۰ میلیون دلار در روز رتبه ۴۲ را در کوین ماکت کپ در اختیار دارد. در ادامه تعدادی از امکانات بینگ ایکس را مشاهده خواهید کرد:

  • امکان انجام معاملات اسپات
  • معاملات فیوچرز اتصال اکانت به سایت تریدینگ ویو
  • قابلیت کپی تریدینگ
  • پشتیبانی از واحد ریال
  • پشتیبانی از زبان فارسی

معرفی بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای ایرانیان

صرافی ارز دیجیتال کوینکس (CoinEx)

صرافی کوینکس در سال ۲۰۱۷ در هنگ کنگ تاسیس شد و در حال حاضر بیش از ۳ میلیون کاربر در حال استفاده از آن هستند. عدم نیاز به احراز هویت اجباری یکی از بارزترین ویژگی‌های این صرافی بوده که امکان انجام معاملات تنها با استفاده از یک VPN با آی‌پی ثابت را برای کاربران ایرانی فراهم ساخته است.

پشتیبانی از زبان فارسی از دیگر ویژگی‌هایی است که فضا کار را برای استفاده‌ی ایرانیان مهیا ساخته است. در حال حاضر کوینکس با حجم معاملات روزانه‌ی ۲۵ میلیون دلاری در جایگاه ۵۴ جدول کوین مارکت کپ قرار دارد. انجام احراز هویت در این صرافی کاملا اختیاری بوده و در صورت ‌عدم انجام آن، حق برداشت روزانه مبلغ ۱۰ هزار دلار خواهد بود.

از دیگر مزایای این صرافی می‌توان به ارائه اهرم معاملاتی، امکان سپرده‌گذاری رایگان، مشارکت در پروژه‌های بلاک چین، امنیت بالای صرافی و انجام معاملات آسان و سریع در این پلتفرم اشاره کرد.

بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی برای ایرانیان

ایرانیان برای انجام معاملات در بازار ارز‌های دیجیتال نیازمند یک صرافی داخلی جهت تبدیل ریال به تتر هستند. صرافی‌های ایرانی خطر بلوکه شدن حساب را از بین برده و دارای پشتیبانی از واریز و برداشت هستند؛ اما با این وجود تنوع کم رمز ارز‌ها و محدودیت در میزان واریز و برداشت از معایب آن‌ها به شمار می‌آیند. در همین راستا چند مورد از بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ایرانیان را بررسی خواهیم کرد.

صرافی ارز دیجیتال نوبیتکس

نوبیتکس در سال ۱۳۹۶ به منظور انجام مبادلات ایرانیان تاسیس شد و به عنوان یک صرافی آنلاین در حال ارائه خدمات کاملا اتوماتیک به کاربران است. این صرافی از سیستم P۲P استفاده کرده و داراری بیشترین حجم معاملات روزانه در بین تمامی صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی است. از زمان تاسیس تا به الان هیچگونه گزارشی مبنی بر کلاهبرداری در این صرافی مشاهده نشده و وجود گواهی دانش بنیان نوپا نوع دوم از دیگر مزایای این صرافی به حساب می‌آید.

همچنین امکانات این صرافی شامل مواردی چون داشتن بازار معاملاتی، امکان سفارش گذاری، بازار دمو ، بازار ریالی و دلاری، معامله توکن‌های محبوب، امکان فروش تعهدی، وجود حساب تریدر و پشتیبانی ۲۴ساعته را می‌توان نام برد.

 

صرافی ارز دیجیتال اکسیر

صرافی اکسیر از زمان تاسیس در سال ۱۳۹۶ تا به الان موفق به جذب بیش از ۱۰۰ هزار کاربر فعال شده است. کسب عنوان محصول دانش بنیان از طرف معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری در سال ۱۳۹۸ از دیگر مزایای این صرافی به شمار می‌آید.

وجود این صرافی در سایت کوین مارکت کپ از نکات بارز این صرافی به حساب می‌آید. انجام احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال اکسیر اجباری بوده و بر اساس زمان و میزان حجم معاملات در ماه امکان ارتقا سطح وجود دارد.

پشتیبانی آنلاین و تلفنی به صورت ۲۴ساعته از دیگر ویژگی هالی این صرافی است. اکسیر همچنین امکاناتی چون: بازار معاملاتی، امکان سفارش گذاری، بازار ریالی و دلاری، معامله توکن‌های محبوب و قابلیت ارائه API را برای کاربران فراهم ساخته است.

در زمینه تامین امنیت مالی کاربران، اکسیر بخش عمده دارایی مردم را در کیف پول‌های سرد و قسمت کوچکی را در کیف پول‌های گرم نگهداری می‌کند. علاوه بر آن جهت حفظ اطلاعات شخصی افراد از سیستم تایید دو مرحله‌ای گوگل، پیامک، تایید ایمیل و تلفن همراه نیز استفاده می‌کند.

صرافی ارز دیجیتال والکس

صرافی ارز دیجیتال والکس در سال ۱۳۹۷ رسما فعالیت خود را آغاز کرد و تنها از ۴۸ توکن ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. نرخ کارمزد این صرافی ۰.۳۵ درصد بوده و از طریق چت آنلاین و به صورت تلفنی خدمات پشتیبانی را ارائه می‌کند. حداکثر مبلغ قابل برداشت روزانه در این صرافی میزان ۱ بیت کوین در روز پس از احراز هویت بوده و امکان نگهداری دارایی در صرافی نیز وجود دارد.

این صرافی با دریافت گواهی دانش بنیان در حال ارائه خدمات به بیش از ۶۰۰ هزار کاربر فعال است. امکانات این صرافی شامل مواردی چون: بازار معاملاتی به روش همتا به همتا، امکان سفارش گذاری، امکان معامله به صورت جفت ارز، معامله توکن‌های محبوب، بات معامله‌گر صرافی والکس هستند.

کلام آخر در رابطه با برترین صرافی‌های ارز دیجیتال

در این نوشته سعی بر آن بود که شما عزیزان را با برترین صرافی‌های ارز دیجیتالی داخلی و خارجی آشنا ساخته و مزایا و معایب آن‌ها را مورد بررسی قرار دهیم. بنابراین چنانچه قصد ایجاد حساب کاربری در هر یک از صرافی‌های مذکور را دارید بهتر است به نکات بالا توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.