کد خبر : 130154
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 9:05

معامله‌گر کهنه‌کار: خرید بیت کوین اشتباه است!

معامله‌گر کهنه‌کار: خرید بیت کوین اشتباه است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طی ماه‌‌های گذشته، بیت کوین با افت قیمتی بسیار شدیدی مواجه شده و بازار رمزارز‌ها در همین مدت، حدود 500 میلیون دلار از ارزش خود را از دست داده است. در همین شرایط بازار مانند هر ریزشی، بسیاری بر این باورند که باید در قیمت‌های پایین، به خرید بیت کوین و

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طی ماه‌‌های گذشته، بیت کوین با افت قیمتی بسیار شدیدی مواجه شده و بازار رمزارز‌ها در همین مدت، حدود 500 میلیون دلار از ارزش خود را از دست داده است. در همین شرایط بازار مانند هر ریزشی، بسیاری بر این باورند که باید در قیمت‌های پایین، به خرید بیت کوین و دیگر آلت کوین‌ها بپردازید.

اما این گفته همیشه هم صحیح نیست! به گفته معامله‌گر کهنه‌کار، پیتر برانت (Peter Brandt)، خرید بیت کوین و به دنبال آن دیگر آلت کوین‌های موجود در بازار، در این شرایط کار درستی نیست و فقط موجب افزایش حجم سرمایه درگیر، و ضرر بیشتر شما خواهد شد.

جف راس (Jeff Ross)، مدیر عامل شرکت Vailshire Capital در توییتی عنوان کرده بود که این ریزش بیت کوین، فرصت مناسبی را برای خرید این کوین در قیمت‌های پایین محیا کرده است.

برانت به سرعت به این توییت واکنش نشان داد و در توییتی، ریزش اخیر بیت کوین را با ریزش نقره در سال 1980 مقایسه کرد. در حالی که قیمت نقره به سرعت در حال رشد بود و به قیمت 50 دلار رسیده بود، در سال 1980 شروع به ریزش کرد، بسیاری از معامله‌گران بلند مدت، آن ریزش را یک اصلاح می‌دانستند و اقدام به خرید بیشتر نقره می‌کردند اما قیمت نقره تا حدود 3.5 دلار نیز پایین آمد و حدود 2 دهه در آن حوالی ماند!

به دنبال این سخنان پیتر برانت، معامله‌گر کهنه‌کار بازار‌های مالی، بسیاری از طرفداران بیت‌ کوین از این سخنان خشمگین شدند و در جواب برانت عنوان کردند که تو چگونه یک تکنولوژی مانند بیت کوین را با سنگ مقایسه می‌کنی!؟

این افراد معتقد‌ند که مقایسه بیت کوین با طلا و نقره کاملا اشتباه است؛ زیرا بیت کوین یک تکنولوژی است که بسیار کاربردی‌تر از طلا و نقره است! شما در زمان فروپاشی اقتصادی جهان نمی‌توانید با خود، طلا و نقره حمل کنید! بیت کوین ویژگی‌هایی دارد که آن را از طلا و نقره با ارزش‌تر می‌کند.

نوشته معامله‌گر کهنه‌کار: خرید بیت کوین اشتباه است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.