کد خبر : 217271
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 15:17
دیدگاه‌ها برای مشتریان وفادار بروکر آرون گروپس پاداش می‌ گیرند بسته هستند

مشتریان وفادار بروکر آرون گروپس پاداش می‌ گیرند

مشتریان وفادار بروکر آرون گروپس پاداش می‌ گیرند

مشتریان وفادار بروکر آرون گروپس که اولین واریز خود را انجام داده‌اند برای واریز دوم در 14 روز آینده یک پاداش دست و دلبازانه دریافت خواهند کرد. اگر مشتری فعلی بروکر باشید با طرح اینفینیتی آشنا هستید. اما این اینفینیتی با اینفینیتی‌های دیگر فرق می‌کند. اگر مشتری آرون نیستید بهتر است این بروکر را به

مشتریان وفادار بروکر آرون گروپس که اولین واریز خود را انجام داده‌اند برای واریز دوم در 14 روز آینده یک پاداش دست و دلبازانه دریافت خواهند کرد. اگر مشتری فعلی بروکر باشید با طرح اینفینیتی آشنا هستید. اما این اینفینیتی با اینفینیتی‌های دیگر فرق می‌کند.

اگر مشتری آرون نیستید بهتر است این بروکر را به فهرست اولویت‌های خود در سال ۲۰۲۴ اضافه کنید و همراهی با یک تیم حرفه‌ای را تجربه کنید. بروکر آرون گروپس همواره به دنبال فرصتی برای ارائه خدمات مالی بی‌نظیر به مشتریان است. برای آشنایی با این پاداش شگفت انگیز جایی نروید و به مطالعه ادامه دهید.

 اینفینیتی ۳ برابری

در حالت عادی مشتریان بروکر آرون گروپس به ازای واریز دوم به بعد خود پاداش دست و دلبازانه‌ای از بروکر دریافت می‌کنند. اما در بازه زمانی مشخصی این پاداش سه برابر خواهد شد و شما به ازای واریز دوم ۳۰ درصد بونوس اینفینیتی دریافت می‌کنید.

برس اینفینیتی تنها با یک هدف طراحی شده است و آن حمایت از سرمایه‌گذاران است. به عنوان یک تریدر شما برای تریدهای خود برنامه مالی مشخصی دارید و با یک بودجه از پیش تعیین شده وارد عمل می‌شوید و مسلماً می‌خواهید بهترین و بیشترین استفاده را از این بودجه ببرید. در همین راستا بروکر آرون گروپس برنامه‌ای رو برای اعطای یک هدیه ارزنده به مشتریان خود در نظر گرفت و پس از واریز دوم ۱۰ درصد از مبلغ را به حساب معاملاتی آنها اضافه کرد.

این حرکت در نزد مشتریان بروکر آرون گروپس، نمادی از تعهد بروکر به مشتریان است، با این طرح شما همیشه ۱۰ درصد بیشتر از بودجه‌ای که برای ترید در نظر گرفته‌اید سرمایه در اختیار دارید و این یعنی ۱۰ درصد بیشتر از آن چیزی که تصور می‌کردید سود خواهید کرد.

14 روز سود بیشتر

در طرح پیش رو شما می‌توانید به جای ۱۰ درصد بونوس اینفینیتی ۳۰ درصد بونوس دریافت کنید. این یعنی حداقل برای یک بازه زمانی محدود شما می‌توانید ۳۰ درصد بیشتر از بودجه‌ای که برای سرمایه‌گذاری در نظر گرفته‌اید را وارد بازار فارکس کنید و ۳۰ درصد بیشتر سود کنید.

برای مشاهده جزئیات بیشتر و دریافت بونوس کلیک کنید.

چطور سه برابر پاداش بگیریم؟

قبل از هر چیز باید بپرسم خواننده گرامی آیا مشتری بروکر آرون گروپس هستید یا خیر؟ اگر مشتری بروکر هستید و اولین واریز خود را انجام داده‌اید، اولین شرط برای دریافت بونوس برای شما صادق است. کسانی می‌توانند این بونوس را دریافت کنند که در بروکر ثبت نام کرده و اولین واریز خود را انجام دادند و در واقع به بروکر وفادار هستند و در حال حاضر نیز در زمینه ترید فعالیت دارند.

اگر ثبت نام نکرده‌اید و با شنیدن این خبر از کرده خود پشیمان هستید؛ وز دیر نشده است می‌توانید ثبت نام کنید و در آفرهای بعدی از پاداش‌های هیجان انگیز بروکر آرون گروپس استفاده کنید. اگر ثبت نام کرده‌اید و هنوز واریزی انجام نداده‌اید، تریدر فعال به حساب نمی‌آید پس نمی‌توانید بونوس ۳۰ درصدی را کسب کنید اما می‌توانید با انجام اولین واریز بونوس خوش آمد گویی بروکر آرون گروپس را دریافت کنید.

اکنون که شرط اول را بررسی کردیم نوبت به باقی شرایط برای دریافت این بونوس می‌رسد: تنها کسانی می‌توانند با انجام واریز دوم به بعد از این پاداش ارزشمند بهره‌مند شوند که یکی از حساب‌های نانو، استاندارد و VIP را در اختیار داشته باشند.

برای دریافت این هدیه باید حداقل ۵۰ دلار یا معادل آن به تومان را به حساب معاملاتی خود واریز کنید تا ۳۰ درصد مبلغ واریزی را پاداش بگیرید. شما می‌توانید تا سقف ۷۵۰ دلار از بروکر هدیه بگیرید.

مشتریان وفادار بروکر آرون گروپس پاداش می‌ گیرند

کی و کجا هدیه بگیریم؟

وعده ما ۹ آوریل مصادف با ۲۱ فروردین ۱۴۰۳؛ ساعت 00:01 به وقت ایران و با نیت دریافت بونوس ۳۰ درصدی واریز بعدی خود را در بروکر انجام دهید. اگر هنوز برای واریز آماده نیستید نگران نباشید شما تا بیست و دوم آوریل مصادف با ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برای انجام واریز و دریافت بونوس ۳۰ درصدی فرصت دارید. تا ساعت 23:59 دقیقه سوم اردیبهشت به وقت ایران برای دریافت هدیه وارد پلتفرم معاملاتی آرون گروپس شوید و واریز خود را انجام دهید.

 

با ۳۰ درصد پاداش چه کار کنیم؟

هیجان زده نشوید ۳۰ درصد پاداشی که تحت عنوان بونوس اینفینیتی به شما تعلق می‌گیرد یک اعتبار قابل معامله و قابل ضرر است. یعنی چه؟ یعنی شما می‌توانید با ۳۰ درصد پاداش بیشتر وارد معامله شوید و ممکن است در صورت باز کردن یک پوزیشن اشتباه حتی این بونوس را به عنوان ضرر از دست بدهید. در واقع این پاداش به بخشی از موجودی حساب شما تبدیل می‌شود که قادر به برداشت یا انتقال آن به دیگر حساب‌ها نیستید و فقط می‌توانید از آن برای باز کردن پوزیشن‌های جدید استفاده کنید.

این اعتبار تاریخ انقضا دارد و برای ۳۰ روز در حساب معاملاتی شما باقی می‌ماند. در می‌توانید برای باز کردن معاملات جدید اقدام کنید. توجه داشته باشید که اگر حساب معاملاتی شما به سطح استاپ اوت برسد، اعتباری که در قالب پاداش به حساب شما افزوده شده کسر خواهد شد. از طرف دیگر اگر برای برداشت و یا انتقال وجه از اعتباری که به حساب شما اختصاص داده شده استفاده کنید نیز اعتبار به صورت خودکار حذف خواهد شد.

یک بازی دو سر برد

بونوس یک طرح تشویقی برای مشتریان فعال و وفادار بروکر است تا آنها بتوانند با موجودی بیشتری وارد معامله شوند بنابراین بروکر آرون گروپس تمام اقدامات لازم را برای اجرای درست این طرح به کار می‌گیردو اگر با یک متخلف روبرو شود موجودی حساب او را مسدود می‌کند یا بر اساس قوانینی که از قبل در بروکر منتشر کرده با وی برخورد خواهد کرد. دلیل این جدیت نیز احترام به مشتریانی است که به قوانین احترام می‌گذارند و در چارچوب آنها وارد معامله می‌شوند.

مشتریان وفادار بروکر آرون گروپس پاداش می‌ گیرند

با پاداش یا بدون پاداش خطر در کمین است

وقتی صحبت از معامله اهرمی یا ترید در بازار فارکس به میان می‌آید ریسک همیشه یک قدم آن طرف‌تر در کمین تریدرهاست. با واریز دوم در بازه زمانی مقرر شده شما ۳۰ درصد بیشتر سرمایه در اختیار دارید، این یعنی می‌توانید معاملات بزرگتری ایجاد کنید. اما اگر به فکر استفاده از اهرم هستید باید بدانید که ۳۰ درصد سرمایه بیشتر ۳۰ مارجین بالاتر و از آن طرف سود و زیان بالاتر را نیز به همراه دارد.

بنابراین اگر تجربه معامله با اهرم را ندارید، اعتبار هدیه را به خطر نیندازید. ابتدا با افتتاح یک حساب آزمایشی یا دمو تجربه خود را در خصوص انجام معاملات اهرمی افزایش دهید سپس می‌توانید با اعتباری که در اختیار شما گذاشته معاملات سودبخشی را تجربه کنید. در نهایت به یاد داشته باشید که در هر ترید شما زمانی برنده هستید که در کنار استراتژیمعاملاتی به فکر مدیریت ریسک و به حداقل رساندن ضررهای احتمالی باشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.