کد خبر : 187413
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 8:23

محبوبیت کاردانو، رقبا را کنار زد!

محبوبیت کاردانو، رقبا را کنار زد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه براساس اخبار منتشر شده، حجم تراکنش‌های کاردانو در سال 2022 افزایش یافته است و در بعضی مواقع حتی این افزایش حجم تا 50 برابر نیز رسیده است. به گزارش وبسایت کوین تلگراف، این افزایش حجم تراکنش‌ها و تقاضا برای خرید کاردانو، نشان از ورود موسسات برای سرمایه‌گذاری در این رمزارز است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

براساس اخبار منتشر شده، حجم تراکنش‌های کاردانو در سال 2022 افزایش یافته است و در بعضی مواقع حتی این افزایش حجم تا 50 برابر نیز رسیده است.

به گزارش وبسایت کوین تلگراف، این افزایش حجم تراکنش‌ها و تقاضا برای خرید کاردانو، نشان از ورود موسسات برای سرمایه‌گذاری در این رمزارز است!

شرکت منتشر کننده اطلاعات مربوط به رمزارزها IntoTheBlock درطی گزارشی اعلام کرده است که تقاضای نهادی کاردانو در سال 2022 بسیار افزایش یافته است و همین مسئله است که باعث رشد سریع آن شده است.

این افزایش در حجم تراکنش‌های بزرگ، نشان از ورود موسسات و نهاد‌های قدرتمند مالی به کاردانو است. حجم تراکنش‌های بزرگ یعنی تراکنش‌‎هایی که بالای 100 هزار دلار ارزش داشته باشند.

حجم تراکنش‌های بزرگ کاردانو که به آن LTV نیز گفته می‌شود، در تاریخ 1 ژانویه برابر 1.35 میلیارد ADA بود، درحال حاضر این عدد برابر با 69 میلیارد ADA است که رشدی 81 میلیارد دلاری را نشان می‌دهد!

به گفته شرکت IntoTheBlock این افزایش 51 برابری در مدت 3 ماه اتفاق افتاده است که نشان‌دهنده ورودی‌های سنگین سازمانی است.

حجم تراکنش‌های بزرگ، تنها پارامتری نبوده که درباره کاردانو افزایش یافته است. تعداد آدرس‌های کادانو نیز در این مدت 3 ماهه و از زمان شروع سال 2022 افزایش یافته است.

تعداد آدرس‌های کاردانو در اوایل سال 2022 برابر با 3.4 میلیون عدد بود که اکنون به 5 میلیون عدد رسیده است و رشدی 1.6 میلیونی را نشان می‌دهد.

چارلز هاسکینسون موسس کاردانو در روز دوشنبه و در رویداد هفته بایننس در دبی، درباره نیاز جدی به تمرکززدایی و مشکلات ناشی از آن صحبت کرد.

او ادامه داد که برای حرکت به سوی غیرمتمرکز شدن، باید اقدامات بیشتری انجام شود و حتی نیاز است که ما در این حوزه قانون‌گذاری کنیم و نوعی قانون اساسی برای آن بنویسیم!

تمرکززدایی اصلا کار ساده‌ای نیست! آن هم با وجود نهاد‌هایی به شدت متمرکز و مخالف با Decentralization که سعی در جلوگیری از پیشروی دنیای غیرمتمرکز دارند.

نوشته محبوبیت کاردانو، رقبا را کنار زد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.