کد خبر : 143000
تاریخ انتشار : پنجشنبه 7 بهمن 1400 - 11:05

متاورس سندباکس را دست کم نگیرید

متاورس سندباکس را دست کم نگیرید

زمان مطالعه: 2 دقیقه هم‌زمان با افزایش محبوبیت و پذیرش همگانی دنیای متاورس، پلتفرم مستقر در اتریوم The Sandbox به یکی از شناخته شده‌ترین و بزرگترین پلتفرم‌های این حوزه تبدیل شده است. حالا این پلتفرم متاورس محبوب، به منظور تشویق توسعه‌دهندگان اکوسیستم خود و گسترش هرچه بیشتر پروژه‌ها در خارج و داخل این پروژه متاورس،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

هم‌زمان با افزایش محبوبیت و پذیرش همگانی دنیای متاورس، پلتفرم مستقر در اتریوم The Sandbox به یکی از شناخته شده‌ترین و بزرگترین پلتفرم‌های این حوزه تبدیل شده است. حالا این پلتفرم متاورس محبوب، به منظور تشویق توسعه‌دهندگان اکوسیستم خود و گسترش هرچه بیشتر پروژه‌ها در خارج و داخل این پروژه متاورس، یک برنامه شتاب‌دهنده برای استارتاپ‌های The Sandbox راه‌اندازی کرده است.

The Sandbox در کنار شرکت مادر خود، Animoca Brands که یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران حوزه متاورس و NFT است، و همچنین صندوق شتاب‌دهنده بین المللی Brinc، مبلغ 50 میلیون دلار سرمایه را به 100 استارتاپ این اکوسیستم تخصیص داده‌اند تا یک متاورس باز و تعامل‌پذیر ایجاد شود. گفته می‌شود که این سرمایه به طور سالانه و در طی 3 ساله به 30 تا 40 پروژه استارتاپی تخصیص خواهد یافت.

برنامه شتاب‌دهنده متاورس سندباکس قرار است به طرح Launchpad Luna کنونی که توسط Animoca و Brinc در سال 2021 راه اندازی شد، بپیوندد. در ضمن شرکت Animoca در دسامبر سال قبل، دوره سرمایه 130 میلیون دلاری Brinc به منظور شتاب‌دهی به Web3 را نیز رهبری کرده است.

با اینکه متصدی اصلی این برنامه The Sandbox است، ولی استارتاپ‌های دریافت کننده این سرمایه لازم نیست که حتماً در این متاورس فعال باشند. هدف اصلی این برنامه استخدام توسعه‌دهندگان برای این پروژه نیست، حتی تمرکز خاصی روی بلاکچین اتریوم هم وجود ندارد. بلکه این برنامه اکوسیستم بزرگ‌تری از کریپتو و سازندگانی را هدف قرار داده که می‌خواهند پلتفرم‌های تعامل پذیری را در یک متاورس باز و یکپارچه بسازند. این برنامه سه ماه آنلاین شامل راهنمایی در مبحث سرمایه‌گذاری، کمک به پروژه‌ها برای کشف جامعه هدف و همکاری با دیگر پروژه‌ها، سرمایه‌گذاران و اینفلوئنسرها می‌شود.

این برنامه شامل چندین مربیان و افراد برجسته دنیای کریپتو و گیمینگ از جمله Borget و دیگر اعضای تیم سازنده The Sandbox، مدیر عامل Animoca Brands، یات سیو (Yat Siu)، هم موسس Yield Guild Games، گبی دیزون (Gabby Dizon)، هولی لیو (Holly Liu) هم موسس Kabam و هم موسس و مدیر عامل Lympo، آیدا یونس (Ada Jonuse) می‌شود.

این طرح در حالی راه اندازی شده که سندباکس همین حالا هم یک صندوق خالقان دارد که به هنرمندان و توسعه دهندگان فعال در این متاورس کمک مالی می‌کند. با این حال هم موسس و مدیر اجرایی سندباکس، Sebastian Borget در مصاحبه با خبرگزاری Decrypt گفت، افراد زیادی را دیده که می‌خواهند به ساخت یک متاورس گسترده کمک کنند ولی سرمایه و حمایت کافی از آن‌ها نمی‌شود. او در این باره گفت:

ما افراد با استعدادی را دیده ایم که می‌خواستند کسب و کار خودشان را در متاورس شروع کنند ولی هیچ صندوق سرمایه‌گذاری یا بنیادی برای کمک و حمایت از آن‌ها وجود نداشت.

نوشته متاورس سندباکس را دست کم نگیرید اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.