کد خبر : 150226
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 9:00

متاورس، میزبان برند معروف مد و لباس!

متاورس، میزبان برند معروف مد و لباس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه طبق اعلام رسمی The Sandbox، شرکت Gucci در حال ساخت یک فروشگاه مجازی آنلاین در این دنیای مجازی است. در این فروشگاه، آیتم‌های مد و لباس متاورسی ساخته شده توسط طراحان Gucci برای خرید، مالکیت و استفاده در دنیای Sandbox در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. The Sandbox یک متاورس مجازی

زمان مطالعه: 2 دقیقه

طبق اعلام رسمی The Sandbox، شرکت Gucci در حال ساخت یک فروشگاه مجازی آنلاین در این دنیای مجازی است. در این فروشگاه، آیتم‌های مد و لباس متاورسی ساخته شده توسط طراحان Gucci برای خرید، مالکیت و استفاده در دنیای Sandbox در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. The Sandbox یک متاورس مجازی بر بستر اتریوم است که کاربران می‌توانند دنیای مجازی خود را بسازند و از آن درآمدزایی کنند.

به گزارش وبسایت یو تودِی، بنابر برخی از منابع آگاه، گوچی مقدار نامعینی زمین در سندباکس خریداری کرده است و فروشگاه لباسی تعامل پذیر را با همکاری سندباکس و مبتنی بر Gucci Vault توسعه خواهد داد. Gucci Vault یک فضای آزمایشی طراحی شده توسط آلساندرو میچل (Alessandro Michele)، رئیس خلاق گوچی، است که محتوی پروژه‌های متاورسی این برند است. Gucci Vault شامل پروژه‌های NFT و سرور دیسکورد این برند می‌شود.

گوچی اطلاعات زیادی پیرامون این دنیای مجازی ارائه نکرد ولی در سرور دیسکورد خود اعلام کرد که در حال کار روی خلق تجربه‌ای سه بعدی در سندباکس است. این برند مد و فشن لوکس ایتالیایی حالا به جمع شرکت‌هایی مثل آدیداس، Warner Music و Bored Ape Yacht Club که در حال ساخت دنیای مجازی اختصاصی خود در متاورس هستند، پیوسته است.

ماه گذشته شرکت آدیداس و پرادا همکاری خود برای ارائه کلکسیون Adidas برای Prada Re-Nylon را در متاورس، اعلام کردند. گوچی با فیلم Aria اختصاصی خود که در حراج Christie عرضه شد، اولین کمپانی لوکس جهان بود که یک NFT عرضه می‌کند.

نوشته متاورس، میزبان برند معروف مد و لباس! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.