کد خبر : 108100
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1400 - 13:13

ماینرها: قیمت بیت کوین هنوز پایین است!

ماینرها: قیمت بیت کوین هنوز پایین است!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه داده‌‍‍‍‌ها حاکی از آن است که اشتیاق ماینرها برای فروش بیت کوین‌های ذخیره‌شده خود در محدوده قیمتی فعلی به اندازه کافی زیاد نیست و منتظر رسیدن قیمت‌های بالاتری هستند. اندیکاتورهایی وجود دارند که بر اساس محاسبه میزان سود به دست آمده برای ماینرها تمایل آن‌ها برای فروش بیت کوین‌هایشان را

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

داده‌‍‍‍‌ها حاکی از آن است که اشتیاق ماینرها برای فروش بیت کوین‌های ذخیره‌شده خود در محدوده قیمتی فعلی به اندازه کافی زیاد نیست و منتظر رسیدن قیمت‌های بالاتری هستند.

اندیکاتورهایی وجود دارند که بر اساس محاسبه میزان سود به دست آمده برای ماینرها تمایل آن‌ها برای فروش بیت کوین‌هایشان را پیش‌بینی می‌کند.

یکی از شاخص‌های موجود در این زمینه شاخص Puell multiple است. بر اساس داده‌هایی که این شاخص نشان می‌دهد، در دوره‌های قبلی وضعیت این شاخص در سقف‌های قیمتی قبلی در محدوده‌های بالاتری قرار داشته است. با مقایسه وضعیت فعلی با آخرین وضعیت این شاخص در محدوده قیمتی 65 هزار دلاری به این نتیجه می‌رسیم که در حال حاضر سقف این شاخص در محدوده‌ای بسیار پایین‌تر از سقفی است که در ماه آوریل برای بیت کوین 65 هزار دلاری تشکیل شده بود.miners dont sell bitcoin here

بر همین اساس می‌توان چنین نتیجه گرفت که در وضعیت فعلی ماینرها اشتیاق زیادی به فروش بیت کوین‌های نگهداری‌شده خود ندارند و منتظر رسیدن سقف‌های قیمتی جدیدی هستند.

نوشته ماینرها: قیمت بیت کوین هنوز پایین است! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.