کد خبر : 87314
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 اردیبهشت 1400 - 21:59

مالک دستگاه‌های ماینرِ در قم به ۷.۲ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

مالک دستگاه‌های ماینرِ در قم به ۷.۲ میلیارد ریال جریمه محکوم شد

 به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، مهدی ریاضی اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده غیرمجاز از ماینرهای استخراج ارز دیجیتال در یک کارخانه واقع در حومه شهر قم، م..

 به گزارش چهارشنبه شب روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی قم، مهدی ریاضی اظهار داشت: در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر استفاده غیرمجاز از ماینرهای استخراج ارز دیجیتال در یک کارخانه واقع در حومه شهر قم، ماموران و عوامل ناجا طی مراجعه و بازرسی از کارخانه، تعداد 111 دستگاه ماینر دیجیتال به ارزش هفت میلیارد و ۲۲۸ میلیون و ۷۰۸ هزار و ۲۱۱ ریال را کشف، توقیف و مراتب جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

ریاضی افزود: با تشکیل پرونده، شعبه ویژه رسیدگی به تخلف‌های قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی قم، ضمن احضار متهم، استماع اظهارات و اخذ آخرین دفاعیات متهم، به دلیل عجز متهم از ارائه مدارک مثبته، پس از رسیدگی، اتهام قاچاق را محرز و مسلم دانسته، متهم را علاوه بر ضبط ماینرهای مکشوفه قاچاق به نفع دولت، به پرداخت مبلغ 7 میلیارد و 230 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم نمود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بر اساس قانون کلیه دستگاههای استخراج ارز دیجیتال توسط مرجع کاشف، تحویل اداره جمع آوری و فروش اموال تملیکیِ استان شد./

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.