کد خبر : 217288
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 فروردین 1403 - 16:30
دیدگاه‌ها برای لیست پراستفاده‌ترین ارزهای فیات برای معاملات رمزارزی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴! بسته هستند

لیست پراستفاده‌ترین ارزهای فیات برای معاملات رمزارزی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴!

لیست پراستفاده‌ترین ارزهای فیات برای معاملات رمزارزی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، وون کره جنوبی، ارز فیات پیشتاز برای انجام معاملات رمزارزی در جهان بوده است. بر اساس داده‌های شرکت تحقیقاتی کایکو (Kaiko)، حجم معاملات با وون کره جنوبی از دلار آمریکا پیشی گرفته و به ۴۵۶ میلیارد دلار رسیده است. یکی از دلایل اصلی افزایش معاملات

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴، وون کره جنوبی، ارز فیات پیشتاز برای انجام معاملات رمزارزی در جهان بوده است. بر اساس داده‌های شرکت تحقیقاتی کایکو (Kaiko)، حجم معاملات با وون کره جنوبی از دلار آمریکا پیشی گرفته و به ۴۵۶ میلیارد دلار رسیده است. south-korean-won-takes-the-lead-in-crypto-trading-یکی از دلایل اصلی افزایش معاملات با وون، رقابت شدید بین صرافی‌های ارز دیجیتال داخلی این کشور است. صرافی‌های کوچک‌تر برای جذب کاربران، اقدام به ارائه خدمات معاملاتی بدون کارمزد کرده‌اند و همین موضوع، سلطه صرافی بزرگ آپ‌بیت (Upbit) را به چالش کشیده است.

این جنگ کارمزد باعث شده تا تعداد بیشتری از معامله‌گران به سمت صرافی‌های کوچک‌تر بروند و در نتیجه، حجم معاملات با وون افزایش یابد.

تحقیقات نشان می‌دهد که کره جنوبی حتی در بازار پر ریسک ارزهای دیجیتال نیز یک استثنا به شمار می‌رود. علاقه‌مندی سرمایه‌گذاران کره‌ای بیشتر به سمت آلت‌کوین‌ها، یعنی توکن‌های کوچک‌تر و اغلب پرنوسان‌تر، است تا ارزهای دیجیتال بزرگ‌تر مانند بیت‌کوین و اتریوم.

به طور متوسط، بیش از ۸۰ درصد از کل معاملات رمزارز در کره جنوبی با آلت‌کوین‌ها انجام می‌شود.

رویکرد کره جنوبی در قبال ارزهای دیجیتال پیچیده است و ترکیبی از توجه و سخت‌گیری را نشان می‌دهد. این کشور در حالی که به دنبال بهره‌مندی از مزایای این حوزه است، قوانین سختگیرانه‌ای را نیز برای مقابله با فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط وضع کرده است. پیگیری‌های حقوقی علیه دو کوان، بنیانگذار ترا، نشان‌دهنده‌ این جدیت است.

علاوه بر این، قرار است در ماه می، رئیس سرویس نظارت مالی کره جنوبی (FSS) با رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در رابطه با طبقه‌بندی توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) و تایید صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین مذاکره کنند.

کره جنوبی اخیرا قوانین مربوط به صرافی‌های داخلی خود را نیز تشدید و صرافی‌ها را ملزم به نگهداری حداقل ۳ میلیارد وون به عنوان ذخیره کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته لیست پراستفاده‌ترین ارزهای فیات برای معاملات رمزارزی در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.