کد خبر : 187372
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 8:00

لونا باز هم پیشتازی می‌کند!

لونا باز هم پیشتازی می‌کند!

زمان مطالعه: 3 دقیقه شبکه ترا و توکن بومی آن، لونا (LUNA)، در چند ماه گذشته دستاوردهای زیادی داشته است. همان‌طور که این شبکه به توسعه خود ادامه می‌دهد، سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند انتظار بیشتری از این پروژه در آینده داشته باشند. به گزارش وبسایت ای‌ام‌بی‌ کریپتو، دو کوان (Do Kwon)، بنیانگذار و مدیر اجرایی ترا،

زمان مطالعه: 3 دقیقه

شبکه ترا و توکن بومی آن، لونا (LUNA)، در چند ماه گذشته دستاوردهای زیادی داشته است. همان‌طور که این شبکه به توسعه خود ادامه می‌دهد، سرمایه‌گذاران نیز می‌توانند انتظار بیشتری از این پروژه در آینده داشته باشند.

به گزارش وبسایت ای‌ام‌بی‌ کریپتو، دو کوان (Do Kwon)، بنیانگذار و مدیر اجرایی ترا، تأیید کرده که این شبکه از اواخر ماه ژانویه بیش از یک میلیارد دلار بیت کوین (BTC) خریداری کرده است. وی همچنین افزود که روز گذشته ۱۳۵ میلیون دلار BTC دیگر به این اندوخته اضافه شده و این تیم قصد دارد ارزش ذخیره بیت کوینی خود را به ۱۰ میلیارد دلار برساند. کوان قبلاً اعلام کرده بود که ترا ۳ میلیارد دلار آماده برای انباشت این ذخایر دارد. طبق گزارش‌ها، این پول برای پشتیبانی از استیبل کوین UST ترا استفاده می‌شود.

داده‌های موجود نشان می‌دهند که آدرس بیت کوین مورد استفاده توسط بنیاد لونا، ۲۷۷۸۴٫۹ واحد بیت کوین دارد که ارزش آن، بالغ بر ۱٫۳۳ میلیارد دلار است.

علاوه بر این، بیت استمپ (Bitstamp)، قدیمی‌ترین صرافی رمزارزی جهان، از دیروز سپرده‌گذاری و برداشت استیبل کوین UST را فعال کرده است.

در تمام این مدت، توکن اصلی شبکه ترا یعنی لونا در حال ثبت کندل‌های سبز رنگ بود. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت ارز دیجیتال LUNA در تاریخ ۲۹ مارس به ۱۰۹٫۶۶ دلار رسیده که بالاترین رکورد تاریخی آن به شمار می‌رود. اگرچه پس از آن، قیمت این رمزارز کمی اصلاح شده و در زمان انتشار این خبر، در محدوده ۱۰۶٫۶۵ دلار معامله می‌شود، اما انتظار می‌رود که رالی LUNA در چند روز آینده همچنان ادامه‌ داشته باشد.

پرایس اکشن LUNA.

اما در کمال تعجب و با وجود این افزایش قیمت، بازده تعدیل شده ریسک LUNA به میزان قابل‌توجهی، تقریباً ۴۰ درصد در عرض یک هفته کاهش یافته است. نسبت شارپ (Sharpe Ratio) که در تاریخ ۲۳ مارس برابر با ۵٫۹۷ بود، اکنون روی ۳٫۰۴ است. البته نزدیک نبودن این رقم به محدوده منفی، می‌تواند تسکین بزرگی برای سرمایه‌گذاران قدیمی و جدید لونا باشد.

لونا باز هم پیشتازی می‌کند!
بازده تعدیل شده ریسک LUNA.

علاوه بر این، تمایل این شبکه برای حضور اجتماعی، می‌تواند توجه سرمایه‌گذاران جدید بیشتری را هم به این پروژه جلب کند.

لونا باز هم پیشتازی می‌کند!
سلطه اجتماعی LUNA.

به گفته کارشناسان، این پیشرفت‌های ترا برای افزایش استفاده از استیبل کوین UST ضروری است. از اواخر ماه فوریه، حضور UST در کیف پول‌های مختلف به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است. اگرچه این رقم در طول ماه جاری کمی افزایش یافته، اما این کاهش همچنان مشهود است.

لونا باز هم پیشتازی می‌کند!
میزان USTهای موجود در کیف پول‌های مختلف.

این مشکل را می‌توان با کمک رالی صعودی فعلی ترا، حل کرد.

نوشته لونا باز هم پیشتازی می‌کند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.