کد خبر : 91244
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 7:49

لزوم توجه به احساسات 60 میلیون هوادار، در جریان واگذاری استقلال و پرسپولیس

لزوم توجه به احساسات 60 میلیون هوادار، در جریان واگذاری استقلال و پرسپولیس

لزوم توجه به احساسات ۶۰ میلیون هوادار، در جریان واگذاری استقلال و پرسپولیس رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به این که ما خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را ضرورت می‌دانیم، گفت: این دو تیم از نیاز‌های جامعه هستن..

لزوم توجه به احساسات ۶۰ میلیون هوادار، در جریان واگذاری استقلال و پرسپولیس

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس با اشاره به این که ما خصوصی‌سازی سرخابی‌ها را ضرورت می‌دانیم، گفت: این دو تیم از نیاز‌های جامعه هستند، و اقدام مسئولان باید منجر به حفظ احساس امنیت بیش از ۶۰ میلیون طرفدار و حفظ مسائل مالی و گردش صحیح اجرایی آن‌ها شود.

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نصرالله پژمانفر با اشاره به نشست کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با وزیر ورزش و جوانان که روز گذشته(سه‌شنبه) با محوریت موضوع خصوصی‌سازی و واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: ما خصوصی سازی را ضرورت می‌دانیم، اما طبیعتاً این اقدامات باید قانونی باشد و با توجه به اینکه دو تیم استقلال و پرسپولیس از نیاز‌های جامعه هستند، اقدام مسئولان باید منجر به حفظ احساس امنیت بیش از 60 میلیون طرفدار داخل کشور و همچنین حفظ مسائل مالی و گردش صحیح اجرایی آن‌ها شود.

سند 4 ورزشگاه به قباله سرخابی‌ها زده می‌شودمستندسازی‌های سرخابی‌ها کامل نیست و مشکل حقوقی دارد

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به این که بخشی از توضیحات وزیر ورزش و جوانان در نشست با این کمیسیون در مورد اقدامات صورت گرفته در راستای واگذاری این دو باشگاه باید مستند و مکتوب شود، افزود: با توجه به شرایط و وضعیت بورس، مقداری نگران هستیم که نحوه واگذاری نتواند مسائل را حل و فصل کند که در نتیجه، بخشی از مسائل را در جلسات دیگر و بخشی را به صورت مکتوب پیگیری می‌کنیم.

پژمانفر اظهار کرد: کمیسیون اصل 90 بر اساس شکایاتی که از طرز کار وزارت ورزش و جوانان در نحوه واگذاری دو تیم استقلال و پرسپولیس و اقدامات صورت گرفته در این باره دریافت و به موضوع واگذاری و خصوصی سازی ورود کرده است و کارشناسان ما مسائل مختلفی را در این زمینه مطرح کردند.

پایان پیام/

منبع : تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.