کد خبر : 85097
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1400 - 8:39

لزوم آماده بودن مولدهای تامین برق در بیمارستان‌ها

لزوم آماده بودن مولدهای تامین برق در بیمارستان‌ها

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری شرکت توانیر، «محمدحسن متولی زاده» در مانور مدیریت مصرف به همه شرکت های برق تاکید کرد: از آماده بودن دیزل ژنراتورهای تامین برق در مراکز حساس و بیمارستان ها اط..

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری شرکت توانیر، «محمدحسن متولی زاده» در مانور مدیریت مصرف به همه شرکت های برق تاکید کرد: از آماده بودن دیزل ژنراتورهای تامین برق در مراکز حساس و بیمارستان ها اطمینان حاصل کنند.

وی گرمای زودرس و کمبود آب نیروگاه‌های برق آبی را از مهمترین چالش های امسال عنوان کرده است.

مدیرعامل توانیر ادامه داد: این امرسبب شده تا اجرای زود هنگام برنامه های صنعت برق را ناگزیر سازد.

متولی زاده گفت: براین اساس ۴۰ برنامه از سوی توانیر تنظیم شده که با امضای معاون امور برق و انرژی وزارت نیرو ابلاغ می شود.

وی ادامه داد: در این برنامه به تفکیک وزارتخانه و شرکتهای مادر تخصصی تقسیم کار شده و مسوولیتهای هر یک از شرکتهای توزیع و برق منطقه ای در این ارتباط ابلاغ می شود.

مدیرعامل توانیر با اشاره به برنامه‌های تعیین شده برای مدیریت بار در استان ها، اظهار داشت: در این برنامه ها، سقف پاداش‌ها جهت اختصاص به مشترکان و یا سایر اولویت‌های استان تعیین شده که به استانداران اعلام می شود.

وی تاکید کرد: بر اساس سیاست‌های ابلاغی ،اداره ها باید در اولویت نخست برنامه‌های مدیریت مصرف باشند و این اقدام را باید از خودمان شروع کرده و موضوع سیستم‌های سرمایشی و روشنایی در اداره ها باید با جدیت دنبال شود.

متولی زاده خاطرنشان کرد: این روش هم در اداره های شرکت‌های زیر مجموعه و هم در سایر بخش‌ها مثل اتاق فرمان پستها باید اجرا و به جد از استفاده از سیستم‌های سرمایشی خودداری شود.

وی مکاتبه با مراکز حساس و بیمارستان‌ها برای اطمینان از آمادگی دیزل ژنراتورهای این مراکز را ضروری دانست و با اشاره به طراحی بروشورهای اطلاع رسانی جهت رعایت الگوی مصرف برق به مشترکان ،بر لزوم هماهنگی در اطلاع رسانی به مردم تاکید کرد.

متولی زاده با قدردانی از تلاشگران صنعت برق افزود: تلاشهای شما طی سال‌های گذشته و عبور از تابستان‌های گرم و زمستان گذشته ثابت کرد مجموعه صنعت برق به رغم مشکلات و محدودیت‌ها ،مسوولیت خود را به درستی اجرا و کار را به نتیجه مطلوب می رساند و این تلاشها و زحمات شما مورد رضایت مسولان و نمایندگان مردم است و امیدوارم با تعامل ،همگرایی و همکاری بتوانیم تابستان امسال را با حداقل مشکلات پشت سر بگذاریم.

منبع : ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.