کد خبر : 93194
تاریخ انتشار : شنبه 15 خرداد 1400 - 7:07

قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار رسید | توصیه جالب سرمایه دار آمریکایی

قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار رسید | توصیه جالب سرمایه دار آمریکایی

زمان مطالعه: 2 دقیقهبیت کوین در تاریخ 14 ژوئن بلاخره بعد از یک دوره طولانی درجا زدن قیمت 40000 دلار را مشاهده کرد. داده‌های سایت کوین تلگراف و TradingView نشان می‌دهد که بیت کوین در کمتر از یک ساعت 3 درصد افزایش قیمت داشته است و به 40600 دلار رسیده است. بیت کوین که اولین

زمان مطالعه: 2 دقیقهبیت کوین در تاریخ 14 ژوئن بلاخره بعد از یک دوره طولانی درجا زدن قیمت 40000 دلار را مشاهده کرد. داده‌های سایت کوین تلگراف و TradingView نشان می‌دهد که بیت کوین در کمتر از یک ساعت 3 درصد افزایش قیمت داشته است و به 40600 دلار رسیده است.

بیت کوین که اولین ارز دیجیتال در بازار است بعد از توئیت ایلان ماسک در مورد اینکه احتمالا تسلا در آینده بیت کوین را برای فروش محصولاتش می‌پذیرد، در یک روند صعودی قرار گرفت.

نگاه به موقعیت‌های خرید و فروش در صرافی بایننس نشان می‌دهد که هم اکنون بیت کوین یک حمایت 38000 دلاری دارد و مقاومت پیش روی آن 40500 دلار است. گاوها امیدوارند که بیت کوین بتواند این مقاومت را بشکند. اگر بیت کوین موفق به شکست این سطح از مقاومت شود می‌تواند اهداف بالاتری را ببیند.Paul Tudor Fed inflation claims

پل تودور جونز 5 درصد از دارایی خود را به بیت کوین اختصاص داد

تاجر مشهور پل تودور (Paul Tudor) گفت به دلیل وجود دوگانگی در سیاست‌های فدرال در برابر ارزهای دیجیتال بیت کوین توانست ارزش بازار خود را به 2 تریلیون دلار برساند.

او که بنیانگذار شرکت سرمایه‌گذاری Tudor است در 14 ژوئن در مصاحبه با CNBC، نسبت به تورم ایجاد شده در ایالت متحده هشدار داد.

هفته گذشته شاخص قیمت مصرف کننده در ایالت متحده به بالاترین سطح 13 ساله خود رسیده است، و ماهیت ضد تورمی بیت کوین می‌تواند آن را بیشتر جذاب کند.

از نظر جونز نظر بانک‌های مرکزی و فدرال مبنی بر این که این تورم موقتی است کاملا اشتباه است.

وی در CBNC گفت:

اینکه بگوییم این تورم گذرا است تا حدی غیر هوشمندانه است.

فضا و شرایط امروز کاملا با گذشته متفاوت است او بیان کرد که شاخص CPI در گذشته بسیار پایین‌تر بود در حالی که سطح بیکاری تقریبا برابر با گذشته است.

پل تودور می‌گوید:

سرمایه گذاری روی بیت کوین مانند سرمایه گذاری زود هنگام روی گوگل و اپل است.

در حال حاضر طلا و بیت کوین به عنوان پناهگاهی برای محافظت از سرمایه برای بسیاری از افراد است.

در نهایت وی به افراد توصیه کرد که 5 درصد از دارایی خود را به بیت کوین اختصاص دهند.

او اضافه کرد :

به حرف من گوش کنید. چیزی که به طور قطعی می‌دانم این است که در این برهه از زمان می‌خواهم 5 درصد بیت کوین، 5 درصد طلا، 5 درصد پول نقد و 5 درصد کالاهای دیگر داشته باشم.

نوشته قیمت بیت کوین به ۴۰ هزار دلار رسید | توصیه جالب سرمایه دار آمریکایی اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.