کد خبر : 104923
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 مهر 1400 - 9:30

قیمت بیت کوین از ۵۰ هزار دلار گذشت! آمادگی برای صعود دوباره!

قیمت بیت کوین از ۵۰ هزار دلار گذشت! آمادگی برای صعود دوباره!

زمان مطالعه: 2 دقیقه قیمت بیت کوین از محدوده قیمت چند ماهه اخیر خود خارج شد و به کانال 51 هزار دلار رسید. به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت، معامله‌گران را وادار کرده تا هدف کوتاه‌ مدت خود را به 56 هزار دلار تغییر دهند. صبح روز 5 اکتبر، قیمت بیت کوین به بیش

زمان مطالعه: 2 دقیقه

قیمت بیت کوین از محدوده قیمت چند ماهه اخیر خود خارج شد و به کانال 51 هزار دلار رسید. به نظر می‌رسد که این افزایش قیمت، معامله‌گران را وادار کرده تا هدف کوتاه‌ مدت خود را به 56 هزار دلار تغییر دهند.

صبح روز 5 اکتبر، قیمت بیت کوین به بیش از 50 هزار دلار رسید و در طول روز هم به افزایش قیمش ادامه داشت. گاوها کنترل بازار را در دست گرفته و قیمت BTC را نزدیک به 51،900 دلار رساندند.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که پس از یک دوره کوتاه تثبیت، گاوها روند صعودی خود را از سر گرفتند و بسیاری از تحلیلگران به دنبال پاسخ سؤال این هستند که آیا سطح 50،000 دلار به‌ عنوان سطح پشتیبان قیمت BTC باقی می‌ماند یا نه.bitcoin-price-reach-51k

از 29 سپتامبر که قیمت بیت کوین به 40،885 دلار رسید، ارزش آن 26.8 درصد افزایش یافته و همان‌طور که قبلاً پیش‌بینی‌شده بود، معامله‌گران امید دارند که تا پایان سال 2021، قیمت این رمزارز به 100 هزار دلار برسد.

Ryan Cantering Clark در توییت خود نوشت:

فاصله قیمت بیت کوین تا 100 هزار دلار، تقریباً دوبرابر قیمت فعلی‌اش است. اجازه دهید ارزش آن کمی فروبریزد.

دیوید لیفچیتز (David Lifchitz)، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری در ExoAlpha، معتقد است که دو سناریو بعد از این افزایش قیمت بیت کوین وجود دارد:

  1. گاوها کنترل بازی افزایش قیمت بیت کوین را در دست گرفته و احتمالاً قیمت بیت کوین به 55 هزار دلار می‌رسد. بعد از آن می‌توان انتظار داشت که خیلی زود شاهد افزایش قیمت بیت کوین به 64 هزار دلار باشیم.
  2. ممکن است که گاوها به‌ اندازه کافی قوی عمل نکرده و بیت کوین به قیمت 44 الی 48 هزار دلار برسد.

یکی از تریدرهای ارز دیجیتال به نام Pentoshi، چارت زیر را در توییتر منتشر کرده و معتقد است که این احتمال وجود دارد که در سال 2022، بار دیگر قیمت بیت کوین به 32 هزار دلار برسد.bitcoin-price-reach-51k

در حال حاضر حجم معاملات بازار ارزهای دیجیتال 2.229 تریلیون دلار است و بیت کوین 43.5 درصد از آن را به خود اختصاص داده است.

نوشته قیمت بیت کوین از ۵۰ هزار دلار گذشت! آمادگی برای صعود دوباره! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.