کد خبر : 152657
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 10:04

قیمت بعدی اتریوم ۲۵۰۰ یا ۳۰۰۰ دلار؟

قیمت بعدی اتریوم ۲۵۰۰ یا ۳۰۰۰ دلار؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه به دنبال ریزش اخیر اتریوم، قیمت این رمزارز به زیر سطح حمایتی 3000 دلار کاهش پیدا کرد، تحلیلگران معتقدند که اگر اتریوم زیر این سطح مقاومتی باقی بماند، ریزش قیمتی‌اش تا 2500 دلار کار سختی نیست! به گزارش وبسایت بیتکوین نیوز، اتریوم پس از آن که نتوانست قیمت خود را بالای

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به دنبال ریزش اخیر اتریوم، قیمت این رمزارز به زیر سطح حمایتی 3000 دلار کاهش پیدا کرد، تحلیلگران معتقدند که اگر اتریوم زیر این سطح مقاومتی باقی بماند، ریزش قیمتی‌اش تا 2500 دلار کار سختی نیست!

به گزارش وبسایت بیتکوین نیوز، اتریوم پس از آن که نتوانست قیمت خود را بالای سطح مهم 3200 دلار نگه‌ دارد، شروع به ریزش کرد و دوباره قیمت‌های زیر 3000 دلار را تجربه کرد.

اتریوم در حال حاضر زیر قیمت 3000 دلار معامله می‌شود، همچنین میانگین متحرک 100 ساعته این کوین، نقش مقاومت را بازی می‌کند. در ضمن اتریوم در حال حاضر در یک کانال نزولی حرکت می‌کند که مقاومت این کانال نیز در حوالی 2900 دلار است.

اگر قیمت اتریوم به زیر 2800 دلار ریزش پیدا کند، احتمالا باید منتظر نزول‌های شدیدتری از این کوین باشیم.

قیمت اتریوم با خطر بزرگی مواجه است! چرا که این کوین نتوانست خود را بالای حمایت‌های 3000 دلار و همچنین حمایت MA 100 ساعته خود نگه‌ دارد.

کاهش قیمتی اتریوم به حدی شدید بود که قیمت این کوین به عدد 2832 دلار نیز رسید! البته در حال حاضر اتریوم در حال جبران نزول‌های خود است، ولی تا زمانی که بالای سطح 3000 دلار تثبیت ندهد، خطر رفع نشده است.

همان‌طور که گفته شد، اتریوم در نمودار 1 ساعته در یک کانال نزولی قرار دارد، همچنین اندیکاتور‌هایی مانند MACD و RSI نشان از نزولی بودن روند این کوین می‌دهند.

هرچند که هرگونه افزایش قیمتی به بالای 3000 دلار، می‌تواند باعث صعود بیشتر قیمت این کوین شود، ولی باید منتظر بود و دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

همچنین تا زمانی که قیمت اتریوم زیر محدوده 3000 دلار باشد، باید انتظار ریزش‌های بیشتر را از اتریوم داشته باشیم، حمایت فعلی این کوین در محدوده 2800 دلار است.

نوشته قیمت بعدی اتریوم ۲۵۰۰ یا ۳۰۰۰ دلار؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.