کد خبر : 147928
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 بهمن 1400 - 8:21

قیمت بازی رمزارزی گالا در حال پرواز

قیمت بازی رمزارزی گالا در حال پرواز

زمان مطالعه: 3 دقیقه بخش بازی‌های Play-to-Earn یا P2E دنیای کریپتو، یکی از بخش‌هایی است که نسبت به نوسان و کاهش قیمت‌های چند ماه اخیر مقاوم بوده است، زیرا گیمرها بعد از ریزش قیمت کوین‌ها به سمت کسب درآمد از راه بازی‌های بلاکچینی روی آوردند. به گزارش سایت کوین‌‎تلگراف، یکی از پروژه‌هایی که در هفته

زمان مطالعه: 3 دقیقه

بخش بازی‌های Play-to-Earn یا P2E دنیای کریپتو، یکی از بخش‌هایی است که نسبت به نوسان و کاهش قیمت‌های چند ماه اخیر مقاوم بوده است، زیرا گیمرها بعد از ریزش قیمت کوین‌ها به سمت کسب درآمد از راه بازی‌های بلاکچینی روی آوردند.

به گزارش سایت کوین‌‎تلگراف، یکی از پروژه‌هایی که در هفته اول فوریه رشد قیمت بسیار خوبی را ثبت کرده است، Gala (GALA) نام دارد. Gala یک پروتکل متمرکز بر استفاده از تکنولوژی بلاکچین برای ارائه امکان کنترل بازی‌ها و آیتم‌های درون آن‌ها برای گیمرها است.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که قیمت GALA بعد از ثبت کف 0.177 دلار در روز 2 فوریه، با رشدی 117 درصدی خود توانست قله 0.384 دلاری را در روز 7 فوریه ثبت کند.

GALA gains 117% in February as P2E
نمودار قیمت GALA

راه اندازی بازی‌های جدید

بخش گیمینگ P2E حدود 30 میلیارد دلاری کنونی به سرعت در حال رشد است و پروتکل‌هایی که می‌خواهند با این سرعت رشد همراه باشند باید بازی‌های جدیدی را عرضه کرده و پایگاه کاربر فعالی داشته باشند.

به همین خاطر است که Gala همواره به دنبال اضافه کردن پروژه‌های جدید به اکوسیستم خود بوده و قصد دارد در آینده عناوینی مثل Spidertanks و Legends Reborn را به سبد محصولات خود ارائه دهد.

همکاری با پروتکل‌های دیگر

دومین عاملی که منجر به این افزایش قیمت تحسین برانگیز شده، همکاری Gala با پروتکل‌های دیگر بوده که به گسترش اکوسیستم آن کمک زیادی خواهد کرد.

یکی از این همکاری‌ها، شراکت Gala با جامعه 888innercircle در توییتر است. این جامعه متشکل از 205000 کاربر فعال است که علاقه زیادی به هنر دیجیتالی و اقلام کلکسیونی دارند.

گسترش پایگاه کاربران

در نتیجه گسترش و رشد اکوسیستم Gala و افزایش راه‌های کسب درآمد در این اکوسیستم مثل بازی کردن یا اداره یک نود Gala، جامعه کاربران این پلتفرم هم به مرور زمان رشد بسیار خوبی داشته که این رشد مخصوصاً از اوایل دسامبر 2021 شدت بیشتری گرفته است.

GALA gains 117% in February as P2E
نمودار تعداد کاربران فعالان Gala

بنابر داده‌های Dune Analysis، تعداد کل کاربران Gala در روز 7 فوریه 122,230 عدد است که نسبت به 40,380 کاربر روز 7 نوامبر 2021، بیش از سه برابر شده است.

از طرف دیگر، داده‌های ورتکس (VORTECS) وبسایت Cointelegraph Markets Pro از روز 27 ژانویه شروع به ارائه سیگنال‌های صعودی برای Gala کرده بود.

امتیاز ورتکس یک قابلیت اختصاصی برای Cointelegraph است که در واقع الگوریتمی برای مقایسه وضعیت کنونی و گذشته یک بازار بر اساس ترکیبی از داده‌های جو بازار، حجم معاملات، حرکات اخیر قیمت و فعالیت در توییتر است.

نوشته قیمت بازی رمزارزی گالا در حال پرواز اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.