کد خبر : 98574
تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1400 - 9:43

فیلم جدید آنتونی هاپکینز به صورت یک توکن NFT به فروش می‌رسد!

فیلم جدید آنتونی هاپکینز به صورت یک توکن NFT به فروش می‌رسد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه فیلم جدید آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) با نام تماس صفر (Zero Contact) قرار است در ماه آینده به صورت یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) در بازار Vuele NFT به فروش برسد. آنتونی هاپکینز ۸۳ ساله، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم انگلیسی است که کارنامه درخشانی داشته و موفق به کسب

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فیلم جدید آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) با نام تماس صفر (Zero Contact) قرار است در ماه آینده به صورت یک توکن غیر قابل تعویض (NFT) در بازار Vuele NFT به فروش برسد.

آنتونی هاپکینز ۸۳ ساله، بازیگر، کارگردان و تهیه‌کننده فیلم انگلیسی است که کارنامه درخشانی داشته و موفق به کسب دو جایزه اسکار و دو جایزه امی شده است. هاپکینز در فیلم‌های معروفی همچون سکوت بره‌ها (Silence of the Lambs)، مرد فیل‌نما (The Elephant Man)، ثور (Thor) و پدر (The Father) بازی کرده است.

فیلم جدید هاپکینز که تماس صفر نام دارد، توسط شرکت فیلم‌سازی Enderby Entertainment تولید شده است. به گزارش Enderby، داستان فیلم در مورد پنج شخصیت از سراسر جهان است که تنها از طریق فینلی هارت (با نقش‌آفرینی هاپکینز) با یکدیگر ارتباط دارند.

این پنج شخصیت متوجه یک اختراع مخفی توسط هارت شده و با همکاری یکدیگر، سعی در از کار انداختن آن دارند؛ چون این اختراع یا راه‌حلی برای مشکلات بشر است یا می‌تواند زندگی روی زمین را نابود کند.

فیلم تماس صفر طی موج‌های اولیه همه‌گیری کرونا در سال ۲۰۲۰ میلادی در ۱۷ مکان مختلف فیلم‌برداری شد و برای فیلم‌برداری صحنه‌ها از نرم افزار زوم (Zoom) نیز استفاده شده است. این فیلم توسط کم کانن (Cam Cannon) نوشته شده و قرار است در اواخر ژوئیه تا اوایل آگوست در پلتفرم Vuele پخش شود. توزیع این فیلم به صورت ۵ توکن غیر قابل تعویض است که خود فیلم و موارد دیگر را شامل می‌شود.

ریک داگدیل (Rick Dugdale)، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم می‌گوید:

همه چیز این فیلم غیرمتعارف است، از نحوه فیلمبرداری آن با استفاده از نرم افزار زوم و تولید از راه دور گرفته، تا نحوه پخش و توزیع آن.

به گفته داگدیل، شرکت Enderby به این دلیل تصمیم به عرضه فیلم به صورت یک توکن NFT گرفته که این فناوری می‌تواند مانع از عرضه غیرقانونی فیلم و سرقت آن شود.

بازار Vuele یک مرکز توزیع و تماشای فیلم است که کاربران می‌توانند محتواهای موجود در این پلتفرم را با استفاده از ارزهای دیجیتال یا فیات خریداری کنند. به نظر می‌رسد تماس صفر تنها پروژه اعلام‌شده در این مرحله است و هنوز مشخص نیست که این بازار بر بستر کدام بلاکچین ساخته شده است.

در وب‌سایت Vuele آمده است:

در این پلتفرم، کاربران عضو می‌توانند اقدام به خرید و مشاهده فیلم‌ها کرده و همچنین، محتواهای دیگر مانند پشت صحنه و صحنه‌های حذف‌شده فیلم‌ها را مشاهده کنند.

به نظر می‌رسد روند رو به رشدی در مورد استفاده از فناوری بلاکچین و رمزارزها برای تولیدات سینمایی و تلویزیونی وجود دارد.

نوشته فیلم جدید آنتونی هاپکینز به صورت یک توکن NFT به فروش می‌رسد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.