کد خبر : 124947
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 12:12

فناوری بلاکچینی جدید در تلویزیون‌های سامسونگ!

فناوری بلاکچینی جدید در تلویزیون‌های سامسونگ!

زمان مطالعه: < 1 دقیقه استقبال گسترده از توکن‌های غیرمثلی در سال 2021 توجه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا را به این سمت معطوف کرده است. غول فناوری کره جنوبی یعنی سامسونگ، اعلام کرده است که تلویزیون‌های هوشمند سال جدید این کمپانی، قرار است از NFT ها پشتیبانی کنند! این خبر در اعلامیه 3 ژانویه

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

استقبال گسترده از توکن‌های غیرمثلی در سال 2021 توجه بسیاری از شرکت‌های بزرگ دنیا را به این سمت معطوف کرده است. غول فناوری کره جنوبی یعنی سامسونگ، اعلام کرده است که تلویزیون‌های هوشمند سال جدید این کمپانی، قرار است از NFT ها پشتیبانی کنند!

این خبر در اعلامیه 3 ژانویه 2022 توسط شرکت سامسونگ منتشر شد. طبق این اعلامیه، قرار است چندین ویژگی جدید به تلویزیون‌های هوشمند این شرکت اضافه شود که پلتفرم NFT Aggregation یکی از آن‌هاست.

پلتفرم NFT Aggregation به کاربران تلویزیون هوشمند سامسونگ، اجازه مدیریت و مشاهده و حتی خرید مجموعه NFTها را می‌دهد. گفتنی است که این ویژگی در مدل‌های Neo QLED, MicroLed و Frame تلویزیون‌های سامسونگ در دسترس خواهد بود.

این تلویزیون‌های هوشمند، قادرند تا اطلاعات مربوط به توکن‌های NFT اعم از توضیحات مربوط به آن اثر، اطلاعاتی درباره خالق آن اثر و شبکه بلاکچینی که آن توکن بر روی آن ایجاد شده را از بازار‌های مختلف جمع‌آوری کنند و نمایش دهند.

بنابراین تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، اولین اسمارت تی وی‌هایی (Smart TV) هستند که از توکن‌های غیرمثلی پشتیبانی خواهند کرد. همچنین در آینده‌ای نزدیک، ورود ورزشکاران، موسیقی‌دانان و افراد مشهور جهان به این صنعت، باعث رشد چشمگیر این اکوسیستم خواهد شد.

نوشته فناوری بلاکچینی جدید در تلویزیون‌های سامسونگ! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.