کد خبر : 148739
تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 بهمن 1400 - 9:01

فلوکی، رمزارز محبوب ایلان ماسک مشکل‌دار شد!

فلوکی، رمزارز محبوب ایلان ماسک مشکل‌دار شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه فلوکی اینو پل زنجیره‌ای متقاطع خود را پس از کشف آسیب‌پذیری غیرفعال کرده است. این حفره فنی به طور کاربران را در معرض خطر از دست دادن دارایی‌ها قرار می‌دهد. به گزارش سایت بنزینگا، 3فوریه تیم توسعه Floki Inu در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پل بین زنجیره‌ای را غیرفعال کرده است

زمان مطالعه: 2 دقیقه

فلوکی اینو پل زنجیره‌ای متقاطع خود را پس از کشف آسیب‌پذیری غیرفعال کرده است. این حفره فنی به طور کاربران را در معرض خطر از دست دادن دارایی‌ها قرار می‌دهد.

به گزارش سایت بنزینگا، 3فوریه تیم توسعه Floki Inu در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پل بین زنجیره‌ای را غیرفعال کرده است و کاربران می‌توانند دارایی‌ها را بین شبکه اتریوم (ETH) و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) جابه‌جا کنند. در این بیانه‌ای آمده است که تیم توسعه فلوکی بلافاصله پس از کشف مشکل وارد عمل شده و پل بین زنجیره‌ای را غیرفعال کرده است. این تیم همچنین به کاربران اطمینان داد که هیچ مشکلی برای ارزهای دیجیتال FLOKI به وجود نخواهد آمد؛ زیرا این مشکل امنیتی به موقع کشف شده است.

در دسامبر 2021، بنیاد فلوکی با چین لینک، ارائه‌دهنده اوراکل‌های غیرمتمرکز، پروژه‌ای را برای ارائه خدمات بیشتر در حوزه دیفای (DeFi) آغاز کرد. تیم توسعه این رمزارز در آن زمان اعلام کرد که داده‌های قیمتی Chainlink به FLOKI کمک می‌کند تا امکانات زیادی به کاربران ارائه دهد.

این میم کوین توسط ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، توسعه داده شده است. او در توییتی درباره نام‌گذاری میم کوین خود به نام فلوکی توضیحاتی ارائه کرد. قیمت فلوکی پس از ماه جون 2021 توانست رشد 42300 درصدی را تجربه کرد اما امروز 89 درصد از بالاترین سطح تاریخ خود، یعنی 0.00033651 دلار، فاصله دارد. این رکورد قیمتی در نوامبر 2021 ثبت شد.

تا چند روز پیش توکن FLOKI با قیمت 0.00003564 دلار معامله می‌شد اما در 24 ساعت گذشته 19.44 درصد رشد داشته است.

نوشته فلوکی، رمزارز محبوب ایلان ماسک مشکل‌دار شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.