کد خبر : 177577
تاریخ انتشار : پنجشنبه 26 اسفند 1400 - 7:37

فعالیت ریانا در دنیای رمزارزها چیست؟

فعالیت ریانا در دنیای رمزارزها چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه بر اساس گزارش‌های منتشرشده، ریانا، خواننده، بازیگر و تاجر معروف، در تاریخ ۱۴ مارس نسبت به ثبت برند لوازم آرایشی و محصولات شرکت خود با نماد FENTY در متاورس اقدام کرده است. به این ترتیب، ریانا راه بسیاری از افراد مشهور و برندهای شناخته شده در دنیای مد، مانند لورئال (L’Oréal)

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، ریانا، خواننده، بازیگر و تاجر معروف، در تاریخ ۱۴ مارس نسبت به ثبت برند لوازم آرایشی و محصولات شرکت خود با نماد FENTY در متاورس اقدام کرده است. به این ترتیب، ریانا راه بسیاری از افراد مشهور و برندهای شناخته شده در دنیای مد، مانند لورئال (L’Oréal) و غیره، را دنبال خواهد کرد.

به گزارش سایت کریپتو پوتیتو، ریانا در سن ۳۴ سالگی نه تنها با آهنگ‌های خود دنیای موسیقی را تحت الشعاع قرار داده، بلکه توانسته یک شرکت مد هم ایجاد کند که طی ۴ سال، به ارزش بازار بیش از ۵۷۰ میلیون دلار دست یافته است. اما به نظر می‌رسد دنیای فیزیکی برای این هنرمند کافی نیست و او قصد دارد جایگاه خود را در دنیای وب ۳ هم تثبیت کند.

حال، سوالی که وجود دارد این است که ریانا در کدام پلتفرم متاورسی سرمایه‌گذاری خواهد کرد؟ اگرچه او اطلاعات زیادی ارائه نکرده، اما می‌توان حدس زد که یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های هنرمندان برای ورود به دنیای متاورس، دیسنترالند است. همان‌طور که قبلا هم گزارش شده، در این جهان مجازی، رویدادهای ورزشی و موسیقی زیادی برگزار شده است. در همین راستا، جالب است بدانید که از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ ماه مارس، اولین هفته مد در وب ۳ در متاورس دیسنترالند برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است که تاکنون برندهای بزرگ بسیاری مانند نایکی، آدیداس، ریباک و پوما نیز در متاورس سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

متاورس، میزبان سلبریتی‌ها

در حال حاضر، افراد مشهور زیادی از طریق پلتفرم‌های سندباکس یا دیسنترالند وارد دنیای متاورس شده‌اند و به دنبال راهی جدید برای ارائه موسیقی یا محصولات خود به افرادی هستند که نمی‌توانند به صورت فیزیکی در فروشگاه‌ها یا کنسرت‌هایشان حضور داشته باشند یا ترجیح می‌دهند از راحتی در خانه لذت ببرند.

به عنوان مثال، روز سه‌شنبه ۱۵ مارس، پاریس هیلتون، بازیگر و خواننده معروف، از آغاز همکاری خود با سندباکس خبر داد که باعث شد قیمت توکن بومی این متاورس بیش از ۸ درصد افزایش یابد.

این بدان معناست که با ادامه ورود هنرمندان مشهور مانند ریانا، پاریس هیلتون یا اسنوپ داگ، این پلتفرم‌ها می‌توانند به رشد خود ادامه داده و تجربیات بهتر و بهتری را به کاربران خود ارائه دهند.

نوشته فعالیت ریانا در دنیای رمزارزها چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.