کد خبر : 117034
تاریخ انتشار : جمعه 19 آذر 1400 - 8:47

فروش سنگین بیت کوین توسط نهنگ‌ها!

فروش سنگین بیت کوین توسط نهنگ‌ها!

زمان مطالعه: 2 دقیقه به گزارش شرکت تحلیلی کریپتوکوانت (CryptoQuant)، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که جریان ورودی بیت ‌کوین به صرافی‌ها در حال افزایش است، سیگنالی که می‌تواند برای این ارز دیجیتال نزولی باشد. زمانی که جریان ورودی بیت ‌کوین بالا می‌رود، به این معنی است که سرمایه‌گذاران بیشتری کوین‌های خود را به صرافی‌ها

زمان مطالعه: 2 دقیقه

به گزارش شرکت تحلیلی کریپتوکوانت (CryptoQuant)، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که جریان ورودی بیت ‌کوین به صرافی‌ها در حال افزایش است، سیگنالی که می‌تواند برای این ارز دیجیتال نزولی باشد.

زمانی که جریان ورودی بیت ‌کوین بالا می‌رود، به این معنی است که سرمایه‌گذاران بیشتری کوین‌های خود را به صرافی‌ها ارسال می‌کنند. هولدرها معمولاً بیت کوین‌های خود را برای برداشت در قالب ارز فیات یا خرید آلت کوین به صرافی‌ها واریز می‌کنند. بنابراین، این می‌تواند نشانه‌ای از دامپینگ و یک سیگنال نزولی برای قیمت بیت کوین باشد.

از سوی دیگر، وقتی این رقم کاهش می‌یابد، به این معنی است که هولدرها در حال حاضر علاقه‌ای به فروش ندارند.

whales-continue-dumping
نمودار قیمت بیت کوین به همراه میزان BTC ورودی به صرافی‌ها.

همان‌طور که در نمودار بالا مشاهده می‌شود، ارزش این اندیکاتور اخیراً روندی صعودی داشته است. قبل از سقوط بیت کوین در اوایل ماه دسامبر نیز، کل ورودی‌ها افزایش شدیدی را نشان می‌داد.

نمودار بالا همچنین شامل منحنی‌های دو شاخص دیگر است، ورودی از سوی ده نهنگ برتر و میانگین کل ورودی‌ها در هفت روز. با بررسی دقیق نمودار مشخص می‌شود که چگونه ده نهنگ برتر به افزایش کل ورودی‌ بیت کوین به صرافی‌ها کمک کرده‌اند. با توجه به شکل بالا، این شاخص اخیراً افزایش یافته که نشان می‌دهد نهنگ‌ها در حال دامپینگ هستند.

چنین روندی معمولاً برای قیمت بیت کوین نزولی بوده است. در زمان انتشار این خبر، بیت کوین در محدوده ۴۸،۲۷۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته، ۲٫۷ درصد و طی هفت روز اخیر، بیش از ۱۵ درصد کاهش یافته است.

whales-continue-dumping
نمودار کندل یک ساعته قیمت بیت کوین.

از زمان سقوط اخیر، بیت کوین بیشتر در حال تثبیت قیمت بوده است. در حال حاضر، مشخص نیست که قیمت این ارز دیجیتال چه زمانی بهبود پیدا خواهد کرد.

نوشته فروش سنگین بیت کوین توسط نهنگ‌ها! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.