کد خبر : 134781
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 9:10

فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکا در متاورس!

فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکا در متاورس!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شرکت وال مارت (Walmart)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرده فروشی در جهان، تصمیم دارد ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کند! یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت راه‌اندازی مجموعه توکن‌های غیرمثلی خود است. احتمالا این شرکت در حال برنامه‌ریزی بلند مدت برای ورود قدرتمند به دنیای بزرگ متاورس است. بنابر گزارش‌ها، این

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شرکت وال مارت (Walmart)، یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خرده فروشی در جهان، تصمیم دارد ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کند! یکی دیگر از برنامه‌های این شرکت راه‌اندازی مجموعه توکن‌های غیرمثلی خود است. احتمالا این شرکت در حال برنامه‌ریزی بلند مدت برای ورود قدرتمند به دنیای بزرگ متاورس است.

بنابر گزارش‌ها، این شرکت به دنبال ثبت اختراع فروش کالا‌های دیجیتال است! کالاهایی مانند کیف، و اسباب‌ بازی و بسیاری دیگر از اقلامی که در یک فروشگاه بزرگ پیدا می‌شود.

همچنین شرکت وال مارت به دنبال راه‌اندازی یک رمزارز اختصاصی نیز هست و خبر‌ها، حاکی از فعالیت شدید این شرکت در حوزه ارز‌های دیجیتال و توکن‌های غیرمثلی (NFT) است.

داده‌ها حاکی از شروع طوفانی این شرکت در حوزه رمزارز‌ها، متاورس و توکن‌های غیرمثلی است! در ماه اکتبر نیز این شرکت اقدام به امضای قرارداد همکاری با شرکت کوین استار جهت نصب 200 دستگاه خودپرداز بیت کوین در فروشگاه‌های وال مارت کرد.

علاوه براین، شرکت وال مارت از سال 2018 در حال استفاده از تکنولوژی بلاکچین است! این شرکت اکثر داده‌های مربوط به اقلام مورد نیاز فروشگاه‌ها یا اطلاعات مختلف مربوط به کسب و کار خود را در فضای بلاکچین، ذخیره‌ سازی و منتقل می‌کند!

بدون شک دنیای متاورس می‌تواند فرصتی عظیم برای خرده فروشانی مانند وال مارت ایجاد کند و این شرکت نیز از این مسئله کاملا آگاه است. به همین دلیل هم هست که شرکت بزرگ خرده فروشی Walmart اقدام به سرمایه‌گذاری در این حوزه کرده است.

به کمک تکنولوژی‌هایی جدید، مانند صنعت رمزارز‌ها، شرکت وال مارت توانست درآمد خود را در 3 ماهه سوم سال 2021 به 11 میلیارد دلار افزایش دهد! وال مارت بزرگ‌ترین نهاد اداره‌کننده هایپرمارکت‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای در ایالات متحده آمریکا است.

نوشته فروشگاه‌های زنجیره‌ای آمریکا در متاورس! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.