کد خبر : 142072
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 بهمن 1400 - 8:25

فرزند جدید شیبا متولد شد!

فرزند جدید شیبا متولد شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه تیم توسعه میم کوین محبوب شیبا اینو قصد دارد وارد دنیای متاورس شود. پس از افزایش محبوبیت توکن‌های NFT در سال گذشته، دنیای متاورس در ماه‌های گذشته به طور ویژه مورد توجه فعالان بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. با وجود بنیادهای متعددی که قصد دارند توسعه‌هایی در متاورس انجام دهند،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تیم توسعه میم کوین محبوب شیبا اینو قصد دارد وارد دنیای متاورس شود.

پس از افزایش محبوبیت توکن‌های NFT در سال گذشته، دنیای متاورس در ماه‌های گذشته به طور ویژه مورد توجه فعالان بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. با وجود بنیادهای متعددی که قصد دارند توسعه‌هایی در متاورس انجام دهند، شیبا اینو آخرین پروژه را تا امروز به مخاطبان این حوزه معرفی کرده است.

شیبا اینو در سال ۲۰۲۱ توجه تمام کاربران کریپتو کارنسی را به خود جلب کرد. پرواز خارق‌العاده قیمت این میم کوین سبب شد تا تیم توسعه این رمزارز در کانون توجهات قرار بگیرد.حالا این تیم برنامه‌های جدید خود را در سال ۲۰۲۲ از طریق توییتر اطلاع‌رسانی کرده است.

اولین سورپرایز سال برای جامعه Shiba Inu تعریف پروژه‌ای در دنیای متاورس است. نام این پروژه Shiberse است. مدت‌ها بود که شایعات و اخبار زیادی پیرامون سورپرایز تیم توسعه شیبا در ابتدای سال ۲۰۲۲ شنیده می‌شد.

پس از پشت سر گذاشتن یک سال درخشان، قیمت توکن Shiba Inu در ابتدای سال ۲۰۲۲ روندی کاهش داشته است. ارزش این توکن در سال ۲۰۲۱ بیش از 100,000,000 درصد رشد کرد.

روند اصلاح قیمت‌ها سبب شد تا این میم کوین از 0.000029 دلار به 0.000017 دلار برسد. با این حال به محض تغییر روند بازار و اعلام رسمی خبر آغاز پروژه Shiberse، قیمت توکن SHIB 40 درصد افزایش یافت و به حدود 0.000024 دلار رسید.

در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال باری دیگر روندی کاهشی در پیش گرفته و تا مرز 0.00002 دلار افت کرده است. این بدان معنا است که ارزش این دارایی از ابتدای سال تقریباً 43 درصد کاهش یافته است.

به غیر از حضور در دنیای متاورس، تیم توسعه شیبا اینو سال گذشته یک مجموعه NFT راه‌اندازی کرد. این اتفاق تنها چند هفته پس از راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز شیبا بود.

ایده حضور در دنیای متاورس و کسب شهرت از این طریق، شرکت‌ها و مجموعه‌های بزرگی را وسوسه کرده است تا پروژه‌هایی را در این راستا تعریف کنند. برای مثال چندی پیش مارک زاکربرگ، چهره سرشناس دنیای فناوری و خالق فیس‌بوک، نام شبکه اجتماعی خود را به متا تغییر داد.

نوشته فرزند جدید شیبا متولد شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.