کد خبر : 95765
تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 9:07

فدرال رزرو: اثر رشد نمایی استیبل کوین ها باید ارزیابی شود!

فدرال رزرو: اثر رشد نمایی استیبل کوین ها باید ارزیابی شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه اریک روزنگرن (Eric Rosengren) مدیر فدرال رزورو بوستون گفت رشد زیاد تتر می‌تواند باعث ایجاد اخلال در بازارهای مالی و اعتباری شود. روز گذشته اریک روزنگرن، رئیس فدرال رزرو بوستون اعضای CryptoTwitter را جمع کرده بود تا در مورد آینده بازارهای مالی و اعتباری سخنرانی کند. روزنگرن در سخنرانی خود با

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اریک روزنگرن (Eric Rosengren) مدیر فدرال رزورو بوستون گفت رشد زیاد تتر می‌تواند باعث ایجاد اخلال در بازارهای مالی و اعتباری شود.

روز گذشته اریک روزنگرن، رئیس فدرال رزرو بوستون اعضای CryptoTwitter را جمع کرده بود تا در مورد آینده بازارهای مالی و اعتباری سخنرانی کند.

روزنگرن در سخنرانی خود با موضوع ثبات مالی، استیبل کوین‌هایی مثل تتر را به عنوان بخشی از سه چالش ثبات مالی نام برد. این سه چالش شامل خطرات بازار مسکن، تسهیلات وام در زمان بحران‌ها و اختلال دوره‌ای در بازار‌های اعتباری اعلام شده که تتر به عنوان یکی از اخلالگران احتمالی عنوان شد.

او در یک بخش از سخنرانی‌اش اعلام کرد که استیبل کوین‌ها به سرعت در بازار در حال رشد هستند. اکنون تقریباً 20 درصد از اندازه کل AUM را به خود اختصاص داده‌اند.

Federal Reserve Stablecoin-1-ramzarz-news

روزنگرن در مصاحبه خود با Yahoo Finance گفت:

دلیل نگرانی ما نسبت به استیبل کوین‌ها رشد سریع و نمایی آنهاست.

او در ادامه گفت:

من فکر می‌کنم ما باید به صورت گسترده‌تر نسبت به اثرات این رشد روی بازارهای مالی و اعتباری ارزیابی کنیم.

کیتلین لانگ مدیر عامل گروه مالی آوانتی (Avanti) گفت این صحبت‌ها می‌تواند زمینه‌سازی باشد تا فدرال رزرو بخواهد روی استیبل کوین‌ها نظارت کند.

روزنگرن خاطر نشان کرد که افزایش استیبل کوین‌ها به خودی خود تهدیدی برای بازار‌های اعتباری نیست، اما باید ریسک‌هایی که ممکن است در صورت ادامه رشد برای بازارهای اعتباری ایجاد کند، ارزیابی شود. او گفت:

هم‌اکنون استیبل کوین‌ها نگران‌کننده نیستند، اما اگر رشد آنها ادامه پیدا کند و مردم هم به سرعت دارایی‌های خود را به این استیبل کوین‌ها تبدیل کنند، می‌تواند کاملاً روی بازار‌های مالی و اعتباری اثر بگذارد و آنها را دچار چالش کند.

نوشته فدرال رزرو: اثر رشد نمایی استیبل کوین ها باید ارزیابی شود! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.