کد خبر : 97721
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 10:39

صعود قیمت اتریوم به بالاترین سطح ۲ هفته‌ای در آستانه اجرای هارد فورک لندن!

صعود قیمت اتریوم به بالاترین سطح ۲ هفته‌ای در آستانه اجرای هارد فورک لندن!

زمان مطالعه: 2 دقیقه روز یک‌شنبه ۴ ژوئیه، قیمت اتریوم (ETH) با یک صعود ۶٫۵ درصدی به بالاترین سطح خود از تاریخ ۱۸ ژوئن، یعنی ۲،۳۵۰ دلار رسید. به نظر می‌رسد ثبات قیمت بیت کوین (BTC) و به‌روزرسانی بزرگ شبکه اتریوم در روزهای آینده، تمایل سرمایه‌گذاران به ETH را افزایش داده است. در این میان،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

روز یک‌شنبه ۴ ژوئیه، قیمت اتریوم (ETH) با یک صعود ۶٫۵ درصدی به بالاترین سطح خود از تاریخ ۱۸ ژوئن، یعنی ۲،۳۵۰ دلار رسید. به نظر می‌رسد ثبات قیمت بیت کوین (BTC) و به‌روزرسانی بزرگ شبکه اتریوم در روزهای آینده، تمایل سرمایه‌گذاران به ETH را افزایش داده است.

در این میان، انقضای ۲۳۰ میلیون دلار از قراردادهای اختیار معامله اتریوم در روز جمعه نیز احساسات بازار را به نفع گاوها تغییر داده و سرمایه‌گذاران نسبت به اجرای هارد فورک لندن و احتمال ثبت کف قیمتی توسط بیت کوین خوش‌بین هستند.

ether-price-hits-2-week-high
نمودار کندل روزانه قیمت اتریوم

از سوی دیگر، بازار دیفای نیز که عمدتا بر بستر اتریوم ساخته شده، روز یک‌شنبه یک رشد ۹ درصدی را تجربه کرد. داده‌های بازار نشان می‌دهند که در حال حاضر، ارزش کل کوین‌های دیفای حدود ۶۷٫۳ میلیارد دلار است.

هارد فورک لندن اتریوم که طرح بهبود EIP-1559 را شامل می‌شود، در تاریخ ۲۴ ژوئن در شبکه آزمایشی راپستن (Ropsten) راه‌اندازی شد و انتظار می‌رود تا اواخر ماه ژوئیه در شبکه اصلی اتریوم نیز اجرا شود.

پیش‌بینی می‌شود که اجرای این هارد فورک به دلیل چندین طرح بهبود پیشنهادی، از جمله انتقال به الگوریتم اجماع اثبات سهام سازگار با محیط زیست و ویژگی جدید ضد تورمی که باعث کاهش تعداد توکن‌های در گردش می‌شود، تاثیر مثبتی بر قیمت ETH داشته باشد.

تحلیلگران انتظار دارند که در روزهای آینده، میزان سرمایه‌گذاری در اتریوم افزایش یابد. داده‌های درون زنجیره‌ای حاکی از آن است که اتریوم هفته گذشته بیش از ۷۵۰ هزار آدرس فعال را ثبت کرده که با اختلاف قابل توجهی بیشتر از بیت کوین بوده است. شرکت تحلیلی سنتیمنت (Santiment)، افزایش تعداد آدرس‌های فعال اتریوم را «تاریخی» توصیف کرد.

از سوی دیگر، شرکت خدمات مالی و بانکداری جی‌پی مورگان (JP Morgan)، در گزارش اخیر خود اعلام کرده که به‌روزرسانی شبکه اتریوم می‌تواند آغازگر یک صنعت ۴۰ میلیارد دلاری باشد. جی‌پی مورگان تخمین می‌زند صنعت سهام‌گذاری اتریوم که در حال حاضر ۹ میلیارد دلار ارزش دارد، می‌تواند تا سال ۲۰۲۵ میلادی به ۴۰ میلیارد دلار برسد. به گزارش جی‌پی مورگان، راه‌اندازی اتریوم ۲.۰ می‌تواند منجر به افزایش پذیرش اتریوم شود.

نوشته صعود قیمت اتریوم به بالاترین سطح ۲ هفته‌ای در آستانه اجرای هارد فورک لندن! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.