کد خبر : 166359
تاریخ انتشار : پنجشنبه 12 اسفند 1400 - 7:57

صعود شگفت‌انگیز بیت کوین در راه است؟

صعود شگفت‌انگیز بیت کوین در راه است؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین در تلاش بود تا از سطح مقاومتی ۴۵ هزار دلار عبور کند. ارز دیجیتال برتر جهان حتی موفق شد اوج روزانه ۴۵،۳۴۹ دلاری را به ثبت برساند، اما پس از آن دیگر هیچ افزایش قیمتی مشاهده نشد و حتی قیمت بیت کوین به زیر سطوح

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، بیت کوین در تلاش بود تا از سطح مقاومتی ۴۵ هزار دلار عبور کند. ارز دیجیتال برتر جهان حتی موفق شد اوج روزانه ۴۵،۳۴۹ دلاری را به ثبت برساند، اما پس از آن دیگر هیچ افزایش قیمتی مشاهده نشد و حتی قیمت بیت کوین به زیر سطوح ۴۵ هزار دلار و ۴۴،۵۰۰ دلار بازگشت.

به گزارش سایت بی‌تی‌سی‌نیوز، در حال حاضر، بیت کوین بالای سطح ۴۳ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. در این میان اما، یک خط روند صعودی کلیدی با حمایت نزدیک به ۴۲،۵۰۰ دلار در نمودار ساعتی جفت BTC/USD در حال شکل‌گیری است.

bitcoin-price-another-lift-off
نمودار کندل یک ساعته قیمت بیت کوین.

در حال حاضر و در مسیر صعودی، بیت کوین با مقاومت ۴۴،۲۵۰ دلاری مواجه است. مقاومت کلیدی بعدی نزدیک به سطح ۴۵ هزار دلار قرار دارد. در صورت بسته شدن کندل قیمت بیت کوین بالاتر از سطح ۴۵ هزار دلار، این ارز دیجیتال می‌تواند رشد قیمتی بیشتری را تجربه کند. در چنین شرایطی، قیمت بیت کوین می‌تواند از سطح ۴۵،۵۰۰ دلار فراتر رفته و سطح مقاومتی ۴۶،۵۰۰ دلار را آزمایش کند. مقاومت اصلی بعدی برای گاوها، در نزدیکی سطح ۴۷،۲۰۰ دلار قرار دارد.

در مقابل، اگر بیت کوین نتواند محدوده مقاومتی ۴۵ هزار دلار را پشت سر بگذارد، این ارز دیجیتال ممکن است یک اصلاح نزولی را آغاز کند. در مسیر نزولی، اولین حمایت در نزدیکی سطح ۴۳،۳۸۰ دلار و پس از آن، نزدیک به سطح ۴۳ هزار دلار (حدود حمایت خط روند) قرار دارد. اگر بیت کوین به زیر حمایت خط روند سقوط کند، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا ۴۱،۲۰۰ دلار کاهش یابد.

شاخص‌های تکنیکال

  • مکدی (MACD) ساعتی – شاخص MACD در حال از دست دادن سرعت خود در منطقه صعودی است.
  • شاخص قدرت نسبی (RSI) ساعتی – شاخص RSI برای BTC/USD اکنون نزدیک به سطح ۵۰ قرار دارد.
  • سطوح حمایتی اصلی -۴۳،۳۸۰ دلار و به دنبال آن، ۴۲،۵۰۰ دلار.
  • سطوح مقاومت اصلی – ۴۴،۲۵۰ دلار، ۴۵ هزار دلار و ۴۵،۳۵۰ دلار.

نوشته صعود شگفت‌انگیز بیت کوین در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.