کد خبر : 187330
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 فروردین 1401 - 7:00

صعود دوباره بیت کوین از نگاه کارشناسان

صعود دوباره بیت کوین از نگاه کارشناسان

زمان مطالعه: 3 دقیقه تحلیلگران انتظار دارند که قیمت بیت کوین مجدداً منطقه ۴۵ هزار دلار را به عنوان حمایت مورد آزمایش قرار دهد و پس از آن، پیش‌بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال حرکت قوی‌تری به سمت مقاومت ۵۴ هزار دلاری داشته باشد. به گزارش وبسایت کوین تلگراف، بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تحلیلگران انتظار دارند که قیمت بیت کوین مجدداً منطقه ۴۵ هزار دلار را به عنوان حمایت مورد آزمایش قرار دهد و پس از آن، پیش‌بینی می‌کنند که این ارز دیجیتال حرکت قوی‌تری به سمت مقاومت ۵۴ هزار دلاری داشته باشد.

به گزارش وبسایت کوین تلگراف، بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته بهبود قابل‌توجهی را تجربه کرد. در این میان، قیمت بیت کوین (BTC) در حال افزایش بوده و در حال حاضر نزدیک به سطح ۴۸ هزار دلار معامله می‌شود. در همین حال، اتریوم (ETH) هم تلاش می‌کند تا قیمت خود را بالای ۳،۴۰۰ دلار نگه دارد.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت بیت‌ کوین از زمانی که در تاریخ ۲۸ مارس به بالای ۴۵ هزار دلار رسید، در محدوده ۴۸ هزار دلار در نوسان بوده و گاوها اکنون در حال بحث هستند که آیا گزینه افزایش قیمت تا ۸۰ هزار دلار روی میز وجود دارد یا خیر.

صعود دوباره بیت کوین از نگاه کارشناسان
نمودار یک روزه BTC/USDT.

اما تحلیلگران در مورد چشم‌انداز حرکت رو به جلوی بیت کوین چه می‌گویند؟

فیلیپ سوئیفت (Philip Swift)، تحلیلگر بازار، با انتشار نمودار زیر اعلام کرده که قیمت بیت کوین اکنون در حال بالا رفتن از نمودار میانگین متحرک (MA) یک ساله است.

صعود دوباره بیت کوین از نگاه کارشناسان
نمودار قیمت بیت کوین و میانگین متحرک یک ساله.

به گفته سوئیفت، از نظر تاریخی، این یک سطح مهم برای بیت کوین است و شروع یک روند صعودی را نشان می‌دهد.

با این حال، برخی از تحلیلگران نیز احتمال عقب‌نشینی قیمت بیت کوین را مطرح کرده‌اند. در همین راستا، فینیکس (Phoenix)، معامله‌گر کریپتو، با انتشار نمودار زیر، مسیر احتمالی بیت کوین را در چند هفته آینده نشان می‌دهد.

صعود دوباره بیت کوین از نگاه کارشناسان
نمودار ۶ ساعته BTC/USDT.

فینیکس می‌گوید:

کسانی که قبلا فرصت را از دست داده بودند، می‌توانند امیدوار باشند که با آزمایش مجدد سطح ۴۵ هزار دلار، یک ورود عالی داشته باشند. به نظر من، پس از آن روند به وضوح صعودی است.

رکت کپیتال (Rekt Captial)، تحلیلگر معروف بازار نیز نمودار زیر را منتشر کرده که نشان می‌دهد اگر بیت کوین بتواند در ماه مارس، سطح ۴۷ هزار دلار را به حمایت تبدیل کند، قیمت آن به زودی به ۵۷ هزار دلار خواهد رسید و سپس، در آن‌جا با مقاومت مواجه خواهد شد.

صعود دوباره بیت کوین از نگاه کارشناسان
نمودار یک ماهه BTC/USD.

در حال حاضر، ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال ۲٫۱۵ تریلیون دلار بوده و میزان تسلط بیت کوین بر بازار نیز برابر با ۴۲٫۱ درصد گزارش شده است.

نوشته صعود دوباره بیت کوین از نگاه کارشناسان اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.