کد خبر : 106162
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 مهر 1400 - 12:39

صرافی کوین بیس هم بازار NFT خود را راه‌اندازی می‌کند!

صرافی کوین بیس هم بازار NFT خود را راه‌اندازی می‌کند!

زمان مطالعه: 2 دقیقه کوین بیس (Coinbase)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، در اطلاعیه جدید خود از برنامه‌های این شرکت برای راه‌اندازی بازار توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) خبر داد. طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود که بازار NFT صرافی کوین بیس تا پایان سال جاری میلادی راه‌اندازی شود. به گفته تیم کوین بیس،

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کوین بیس (Coinbase)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال مستقر در ایالات متحده، در اطلاعیه جدید خود از برنامه‌های این شرکت برای راه‌اندازی بازار توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) خبر داد.

طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود که بازار NFT صرافی کوین بیس تا پایان سال جاری میلادی راه‌اندازی شود.

به گفته تیم کوین بیس، بازار توکن‌‌های NFT این صرافی به کاربران اجازه خواهد داد تا توکن‌های مبتنی بر اتریوم را ضرب، خرید و فروش کرده و یا آثار خود را به صورت توکنیزه شده به نمایش بگذارند. علاوه بر این، تولیدکنندگان محتوا خواهند توانست از طریق قراردادهای غیرمتمرکز و شفافیت فراداده‌ها، کنترل کامل آثار خود را در دست داشته باشند.

این اطلاعیه کوین بیس تنها یک روز پس از اطلاعیه صرافی رقیب FTX.US مبنی بر راه‌اندازی بازار توکن‌های NFT بر بستر شبکه بلاکچینی سولانا، منتشر شد. صرافی FTX.US در اطلاعیه خود همچنین گفته بود که برنامه‌هایی نیز برای پشتیبانی از شبکه‌های بلاکچینی دیگر، از جمله اتریوم در آینده وجود دارد.

اگر انتخاب بلاکچین سولانا توسط صرافی FTX.US برای ورود به دنیای NFTها به این معنا باشد که بلاکچین‌های دیگر قصد دارند سهم خود از بازار معاملات این توکن‌ها را افزایش دهند، راه‌اندازی بازار NFT صرافی کوین بیس بر بستر شبکه اتریوم می‌تواند پیام متفاوتی داشته باشد و آن هم، افزایش هرچه بیشتر تسلط شبکه اتریوم بر حوزه توکن‌های NFT است.

پیش‌تر و در ماه ژوئن، بایننس (Binance)، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان نیز با راه‌اندازی بازار NFT خود با هدف به حداقل رساندن کارمزد معاملات این توکن‌ها، وارد این بازار شده بود.

ورود صرافی کوین بیس – با ۶۸ میلیون کاربر تأییدشده و ۸٫۸ میلیون کاربر فعال ماهانه تا سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ میلادی – به دنیای NFTها می‌تواند رقابت میان بازارهای موجود مانند اوپن سی (OpenSea) و راریبل (Rarible) را افزایش دهد.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط پلتفرم دی‌اپ رادار (DappRadar)، حجم کل معاملات بازار محبوب اوپن سی حدود ۸٫۷ میلیارد دلار است که این رقم، آن را به بزرگترین بازار توکن‌های NFT تبدیل می‌کند.

نوشته صرافی کوین بیس هم بازار NFT خود را راه‌اندازی می‌کند! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.