کد خبر : 124949
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 11:40

صرافی غیر‌متمرکز جدید روی کاردانو!

صرافی غیر‌متمرکز جدید روی کاردانو!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ساندی سواپ (SundaeSwap) که خود را «شیرین‌ترین صرافی غیرمتمرکز بر بستر شبکه کاردانو» می‌‌نامد، یک اطلاعیه مهم را در رابطه با حسابرسی امنیتی خود منتشر کرد. ساندی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز و مقیاس‌پذیر و یک پروتکل تأمین نقدینگی خودکار است که بر بستر بلاکچین کاردانو اجرا می‌شود. تیم توسعه‌دهنده ساندی سواپ

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ساندی سواپ (SundaeSwap) که خود را «شیرین‌ترین صرافی غیرمتمرکز بر بستر شبکه کاردانو» می‌‌نامد، یک اطلاعیه مهم را در رابطه با حسابرسی امنیتی خود منتشر کرد.

ساندی سواپ یک صرافی غیرمتمرکز و مقیاس‌پذیر و یک پروتکل تأمین نقدینگی خودکار است که بر بستر بلاکچین کاردانو اجرا می‌شود. تیم توسعه‌دهنده ساندی سواپ در مورد راه‌اندازی صرافی غیرمتمرکز خود در شبکه کاردانو می‌گوید:

به عبارت ساده، کاردانو سریع‌تر و ارزان‌تر از سایر پلتفرم‌های مبتنی بر قراردادهای هوشمند است، توسط یک بنیاد غیرانتفاعی اداره می‌شود و به طور منظم با موسسات علمی عالی همکاری دارد، در مجموع پیشرفته‌تر است و گزینه بهتری برای پروژه‌های آتی به شمار می‌رود.

در تاریخ ۶ دسامبر ۲۰۲۱، تیم ساندی سواپ اعلام کرد که صرافی خود را در شبکه آزمایشی عمومی کاردانو راه‌اندازی کرده است. این موضوع باعث شد که چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، از خوشحالی از اعضای جامعه کاردانو بخواهد که بروند بستنی بخورند!

در تاریخ ۲۸ دسامبر، این تیم اعلام کرد که شرکت فناوری رانتایم وریفیکیشن (Runtime Verification) ممیزی امنیتی پروتکل ساندی سواپ را به پایان رسانده و تمامی مشکلاتی که توسط این حسابرسی شناسایی شده بودند، با رضایت فرآیند اعتبارسنجی حسابرس حل شده‌اند.

پی لانینگهام (Pi Lanningham)، مدیر ارشد اطلاعات ساندی سواپ لبز، گفت:

این حسابرسی شامل بررسی کامل قراردادهای ساندی سواپ با استفاده از تکنیک‌های مبتنی بر راستی‌آزمایی، شناسایی بردارهای ریسک و تجزیه و تحلیل کامل وصله‌های اعمال‌شده توسط تیم توسعه ساندی سواپ برای اشکالات شناسایی‌شده توسط حسابرس بود.

لانینگهام افزود:

ساندی سواپ اکنون یک صرافی غیرمتمرکز است که می‌تواند با خیال راحت نیازهای جامعه کاردانو را برآورده کند. اصول اصلی کاردانو، شامل امنیت و انعطاف‌پذیری است و پروتکل‌های ساخته‌شده بر روی این شبکه نیز این سنت را ادامه می‌دهند. با تکمیل این ممیزی، ما اکنون برای نسخه ۱ پروتکل ساندی سواپ آماده هستیم.

لانینگهام در ادامه گفت که تیم ساندی سواپ قصد دارد به تعامل با رانتایم وریفیکیشن ادامه دهد؛ چراکه هر صرافی غیرمتمرکز برای دستیابی به موفقیت بلندمدت، لازم است که به روشی ایمن و قوی تکامل پیدا کند.

نوشته صرافی غیر‌متمرکز جدید روی کاردانو! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.