کد خبر : 172726
تاریخ انتشار : جمعه 20 اسفند 1400 - 8:07

صحبت‌های جالب مدیرعامل سندباکس از امکانات عجیب آینده!

صحبت‌های جالب مدیرعامل سندباکس از امکانات عجیب آینده!

زمان مطالعه: 3 دقیقه در حالی که به نظر می‌رسد هیجان‌های مربوط به متاورس در حال کاهش است اما یکی از پیشگامان این حوزه همچنان به توسعه و پیشرفت این دنیای مجازی امیدوار است. به گزارش وبسایت کوین‌تلگراف، سباستین بورگت، بنیانگذار The Sandbox، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری کوین تلگراف برخی از افکار و دیدگاه‌های خود

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حالی که به نظر می‌رسد هیجان‌های مربوط به متاورس در حال کاهش است اما یکی از پیشگامان این حوزه همچنان به توسعه و پیشرفت این دنیای مجازی امیدوار است.

به گزارش وبسایت کوین‌تلگراف، سباستین بورگت، بنیانگذار The Sandbox، در مصاحبه‌ای با خبرگزاری کوین تلگراف برخی از افکار و دیدگاه‌های خود را در مورد وب ۳ و شرایط فعلی متاورس به اشتراک گذاشته است.

به گفته این توسعه‌دهنده متاورس دروازه‌ای به سوی تجربیات جدید است که هیچ محدودیتی ندارد و می‌تواند گام‌به‌گام با تخیل انسان پیش برود. او در بخشی از این مصاحبه گفت:

وب 3 و متاورس ما را قادر می‌سازد تا به کاوشگر تخیلات خود تبدیل شویم و جهان‌های موازی جدیدی را ایجاد کنیم. در نتیجه می‌توانیم تجربیاتی را که دوست داریم انتخاب و زندگی کنیم.

بنیانگذار سندباکس همچنین اشاره می‌کند که متاورس تاثیر زیادی در فرایندهای اجتماعی شدن، ایجاد روابط اقتصادی و افزایش تعامل بین جوامع داشته است. او معتقد است تا یک دهه آینده تحولات بسیار بیشتری در این فضا رخ خواهد داد:

ما تصور می‌کنیم طی 10 سال آینده متاورس طرز تفکر ما در مورد کار، معاشرت، بازی و کسب درآمد از طریق فرصت‌های اقتصادی را عمیقا تغییر خواهد داد.

بورگت معتقد است که پلتفرم‌ها و توسعه‌دهندگان باید مشغول طراحی فرایندها و برنامه‌هایی شوند که سرگرم‌کننده باشد. همچنین او اعتقاد دارد توجه به نظرات و خواسته‌های کاربران بسیار ضروری است:

ما این اکوسیستم را به وجود آورده‌ایم اما تجربیات و ساختارهایی که کاربران می‌سازند و به اشتراک می‌گذارند این بستر را هدایت خواهد کرد.

بورگت بیان می‌کند که حاکمیت متاورس باید از طریق راه‌اندازی یک سازمان مستقل غیرمتمرکز و استفاده از مکانیسم‌های رای‌گیری به کاربران منتقل شود.

Sandbox یک پروژه متاورس غیرمتمرکز و متن‌باز است. این بدان معنا است که داشته‌ها و فعالیت کاربران قابلیت انتقال دارد. بورگت در بخشی از صحبت‌هایش گفت:

محتوایی که شما در سندباکس مالک آن هستید قابل انتقال به سایر متاورس‌ها است.

این توسعه‌دهنده مشهور جزو حامیان تمرکززدایی است و از ساختارهای وب ۲ انتقاد می‌کند:

ما کاملا از اصول اصلی متاورس شامل تمرکززدایی، قابلیت همکاری و تعامل و همچنین تولید محتوا توسط کاربران حمایت می‌کنیم.

هنگامی که از بنیانگذار سندباکس پیرامون آینده این پروژه سوالاتی پرسیده شد، او چنین پاسخ داد:

ما به متاورس به عنوان یک بستر سرگرمی غیرمتمرکز نگاه می‌کنیم. در این بستر هرکسی می‌تواند بازی خودش را خلق کند و از این طریق به درآمدزایی برسد. ما گام به گام در حال حرکت هستیم. بزودی اکوسیستمی ایجاد خواهد شد تا پتانسیل‌های The Sandbox بیشتر کشف شود و بازیکنان، سازندگان و شرکای تجاری مزایای بیشتری دریافت کنند.

سباستین بورگت توضیح داد که در توسعه‌های بعدی کاربران قادر خواهند بود تا تجربیات خود را در سرزمین خود بسازند و آن را به اشتراک بگذارند. در حقیقت بزودی مردم می‌توانند محتوای بهتر و اختصاصی‌تری تولید کرده و آن را به تنهایی مدیریت کنند.

مدیر اجرایی سندباکس تاکید کرد کشورهایی مانند ایالات متحده، چین و ترکیه قادر به کنترل متاورس نیستند. این کشورها تلاش‌هایی برای محدود کردن این بستر مجازی انجام داده‌اند.

نوشته صحبت‌های جالب مدیرعامل سندباکس از امکانات عجیب آینده! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.