کد خبر : 150271
تاریخ انتشار : جمعه 22 بهمن 1400 - 9:51

شیبا یکه‌تاز بازار صعودی هفته اخیر

شیبا یکه‌تاز بازار صعودی هفته اخیر

زمان مطالعه: 2 دقیقه داده‌ها نشان می‌دهند که در رالی هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال، میم کوین محبوب شیبا (SHIB) در بین آلت کوین‌ها پیشتاز بوده است. پس از شیبا، پالیگان (MATIC) و اتریوم (ETH)، در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند. به گزارش وبسایت یو تودِی، بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط وبسایت کوین مارکت

زمان مطالعه: 2 دقیقه

داده‌ها نشان می‌دهند که در رالی هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال، میم کوین محبوب شیبا (SHIB) در بین آلت کوین‌ها پیشتاز بوده است. پس از شیبا، پالیگان (MATIC) و اتریوم (ETH)، در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

به گزارش وبسایت یو تودِی، بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط وبسایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، شیبا طی هفت روز گذشته ۵۷ درصد افزایش قیمت داشته است. به این ترتیب، این میم توکن محبوب توانست تمام ضررهایی را که معامله‌گران آن در ۳۰ روز گذشته متحمل شده بودند، جبران کند. بر اساس داده‌های بازار، این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۳۱ دلار معامله می‌شود.

همچنین، به گزارش پلتفرم IntoTheBlock، سوددهی شیبا از حدود ۳۰ درصد به ۵۰ درصد افزایش یافته است. افزایش قابل‌توجه قیمت این ارز دیجیتال به احتمال زیاد به رشد فاندامنتالی این پروژه مرتبط می‌شود که شامل راه‌اندازی متاورسی به نام شیبرس (Shiberse)، افتتاح فست فود زنجیره‌ای و موارد دیگر، است.

علاوه بر این، پلتفرم IntoTheBlock گزارش می‌دهد که حجم تراکنش‌های بزرگ (با ارزش بیش از ۱۰۰ هزار دلار) شیبا به بالاترین سطح خود در چند ماه اخیر رسیده و این تراکنش‌ها در حال حاضر، ۸۱ درصد از کل حجم تراکنش‌های درون زنجیره‌ای این ارز دیجیتال را تشکیل می‌دهند. افزایش حجم تراکنش‌های بزرگ شیبا، حاکی از افزایش فعالیت بین خریداران و فروشندگان سازمانی این میم کوین است.

به گزارش پلتفرم WhaleStats، افزایش تراکنش‌های بزرگ درون زنجیره‌ای شیبا با بازگشت این میم کوین به صدر فهرست ارزهای دیجیتال برتر در میان هزار کیف پول بزرگ اتریوم، همزمان بوده است. طبق گزارش‌ها، شیبا همچنین بزرگترین ذخایر توکن را در میان نهنگ‌ها به خود اختصاص داده است.

داده‌های بازار نشان می‌‌دهند که در همان بازه زمانی، قیمت ارز دیجیتال پالیگان نیز ۳۴ درصد بیشتر شده است. پیش از این رشد قیمتی، متیک نزدیک به ۳۴ درصد از ارزش خود را از ابتدای ماه ژانویه سال جاری از دست داده بود.

در همین حال، اگرچه اتریوم نتوانست سرمایه‌گذاران خود را با رشد ۵۰ درصدی غافلگیر کند، اما هفته معاملاتی گذشته را با ۲۰ درصد افزایش قیمت پشت سر گذاشت. به این ترتیب، آلت کوین برتر جهان اکنون ضررهای ماه ژانویه را بازیابی کرده و در حال حاضر، در محدوده قیمتی ۳،۱۰۰ دلار معامله می‌شود.

نوشته شیبا یکه‌تاز بازار صعودی هفته اخیر اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.