کد خبر : 128009
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 10:57

شیبا و دوج کوین در سینماهای آمریکا!

شیبا و دوج کوین در سینماهای آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه مدیرعامل سینماهای زنجیره‌ای AMC عنوان کرده این شرکت به زودی دو رمزارز شیبا و دوج کوین را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرد. بنابر گفته مدیرعامل این شرکت، AMC حدود یک سال است که در حال بررسی این موضوع و آماده کردن زیرساخت‌ها است. قرار است هر دو رمزارز شیبا و دوج

زمان مطالعه: 2 دقیقه

مدیرعامل سینماهای زنجیره‌ای AMC عنوان کرده این شرکت به زودی دو رمزارز شیبا و دوج کوین را به عنوان روش پرداخت می‌پذیرد. بنابر گفته مدیرعامل این شرکت، AMC حدود یک سال است که در حال بررسی این موضوع و آماده کردن زیرساخت‌ها است.

قرار است هر دو رمزارز شیبا و دوج کوین به عنوان روش پرداخت، توسط سایت رسمی این شرکت پذیرفته شوند. شرکت AMC سال گذشته اقدام به پذیرفتن بیت کوین به عنوان روش پرداخت کرده بود. این کمپانی همچنین به دنبال گسترش خدمات پرداخت رمزارزی خود است.

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی درباره زمان راه‌اندازی این خدمات و پذیرش دوج کوین و شیبا به عنوان روش پرداخت می‌پرسند. آدام آرون (Adam Aron) مدیرعامل شرکت AMC در توییتی پاسخ این کاربران را داد.

آرون عنوان کرده است که زمان دقیق راه‌اندازی این خدمات مشخص نیست و قرار است که امکان پذیرش دوج کوین و شیبا به عنوان روش پرداخت، در طی مرحله Q1 پروژه شرکت محقق شود. احتمالا این اتفاق در ماه مارس رخ دهد.

آرون قبل از انتشار خبر پذیرفتن دوج کوین به عنوان روش پرداخت، در توییتی اقدام به راه‌اندازی یک نظر سنجی کرده بود که متوجه شود، چه تعداد از کاربران شرکت AMC مایل‌اند که روش پرداخت با DOGE ‌به فهرست روش‌های پرداخت شرکت اضافه شود. در این توییت 140 هزارنفر شرکت کردند و 68 درصدشان با این مسئله موافق بودند!

بنابراین به احتمال زیاد مجموعه سینماهای زنجیره‌ای AMC روش پرداخت با دوج کوین و شیبا را تا ماه مارس سال جاری به روش‌های پرداخت خود اضافه می‌کند.

نوشته شیبا و دوج کوین در سینماهای آمریکا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.