کد خبر : 145577
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1400 - 8:22

شیبا همه را عصبانی کرد!

شیبا همه را عصبانی کرد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه دومین میم کوین بزرگ بازار، شیبا اینو (SHIB) این اواخر اخبار بسیار هیجان انگیزی برای جامعه خود داشته است. به گفته تیم توسعه‌دهنده شیبا، همکاری‌های جدید بسیار مهم و تأثیرگذار خواهند بود. بدیهی است که حامیان این پروژه انتظارات زیادی از آن دارند، زیرا اخبار قبلی به حدی مهم بودند که

زمان مطالعه: 2 دقیقه

دومین میم کوین بزرگ بازار، شیبا اینو (SHIB) این اواخر اخبار بسیار هیجان انگیزی برای جامعه خود داشته است. به گفته تیم توسعه‌دهنده شیبا، همکاری‌های جدید بسیار مهم و تأثیرگذار خواهند بود. بدیهی است که حامیان این پروژه انتظارات زیادی از آن دارند، زیرا اخبار قبلی به حدی مهم بودند که بدون شک به گسترش اکوسیستم شیبا اینو کمک زیادی کردند.

همکاری با Welly’s

اوایل این هفته بود که تیم شیبا این خبر بزرگ را منتشر کرد. این خبر بزرگ، اعلام همکاری با Welly’s، رستوران محبوب ایتالیایی بود. Welly’s به اولین و تنها رستوران با تم SHIB است که غذا را به بلاکچین آورده است! این رستوران حتی لوگوی خود را به یک سگ شیبا اینو خندان تغییر داده تا به این همکاری اعتبار بیشتری ببخشد.

با این همکاری، شیبا اینو می‌تواند به سمت پروژه‌های واقعی حرکت کند و با شروع از صنعت غذا، تأثیر خود بر دنیای واقعی را آغاز کند. در بیانیه این همکاری آمده که این رستوران زنجیره ای مستقل برای شیبا اینو جذابیت خاصی داشت زیرا قصد داشت فاصله خود با شرکت‌های متمرکز عظیم را که در حال حاضر بر بازار فست فود حکمرانی می‌کنند، حفظ کند.

Shiba Inu Latest Partnership Leaves
نمودار قیمت شیبا اینو

Welly’s یک رستوران فست‌فود است که البته بعد از همکاری با شیبا اینو به طور کامل برند خود را تغییر داده است. با اینکه همبرگرهای این رستوران شهرت زیادی دارد، ولی غذاهای مختلفی برای گیاهخواران را هم ارائه می‌کند و در ضمن گزینه‌های «سلامت محور» هم دارد که با گذشت زمان هر یک را معرفی خواهد کرد.

جامعه راضی نیست!

جامعه شیبا اما چندان از این خبر همکاری استقبال نکرده است. چیزی که هواداران این میم کوین را ناراضی کرده، خود همکاری با این رستوران ایتالیایی نیست، بلکه تبلیغات فراوان تیم توسعه و بسیار مهم شمردن این همکاری نه چندان مهم بود. در واقع جامعه شیبا تصور می‌کرد که همکاری این پروژه با یک شرکت بسیار مهم باشد ولی به جای آن، با رستورانی همکاری کرده که اغلب افراد حتی نام آن را هم نشنیده بودند.

نوشته شیبا همه را عصبانی کرد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.