کد خبر : 147246
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 بهمن 1400 - 10:27

شیبا شبکه اختصاصی تاسیس می‌کند

شیبا شبکه اختصاصی تاسیس می‌کند

زمان مطالعه: < 1 دقیقه به‌نظر می‌رسد اکوسیستم شیبا در حال تغییر است و به احتمال زیاد به‌زودی شبکه آزمایشی دولایه این اکوسیستم، راه‌اندازی خواهد شد. به گزارش سایت یو تودِی، قرار است که این شبکه آزمایشی توسط شرکت Unification Foundation که یک شرکت فعال در زمینه خدمات بلاک‌چینی است، انجام پذیرد. قابل ذکر است

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

به‌نظر می‌رسد اکوسیستم شیبا در حال تغییر است و به احتمال زیاد به‌زودی شبکه آزمایشی دولایه این اکوسیستم، راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش سایت یو تودِی، قرار است که این شبکه آزمایشی توسط شرکت Unification Foundation که یک شرکت فعال در زمینه خدمات بلاک‌چینی است، انجام پذیرد.

قابل ذکر است که نسخه دوم شبکه آزمایشی شیبا قبلا راه‌اندازی شده است! بنابر داده‌های منتشر شده، این بهبود‌ها عمدتا برای افزایش مقیاس پذیری شبکه شیبا خواهند بود.

یکی از مشکلاتی که تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو دارد، عدم منتشر کردن برنامه زمانی برای پروژه‌هایی است که انجام می‌دهد! در این مورد نیز این تیم توسعه‌دهنده، طبق روال گذشته، زمانی برای راه‌اندازی شبکه آزمایشی دولایه، منتشر نکرده است.

تمام این بروزرسانی‌ها و بهبود‌هایی که بر بستر شبکه شیبا انجام می‌شود به دلیل ایجاد Shibarium است.

از آن جایی که شیبا بر بستر شبکه بلاک‌چین اتریوم فعالیت می‌کند، جزو توکن‌های ERC20 به حساب می‌آید که بسیاری از هزینه بالای کارمزدی که شبکه اتریوم دارد، رنج می‌برند و استفاده از آن برای بسیاری مقرون به‌صرفه نیست.

راه‌اندازی Shibarium باعث می‌شود که هزینه کارمزد انتقال شیبا افزایش یابد و همچنین باعث افزایش سرعت تراکنش‌ها نیز خواهد شد.

شبکه بلاک‌چینی Shibarium یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های انجام شده توسط تیم توسعه‌دهنده شیبا خواهد بود. پس از راه‌اندازی این شبکه، تمامی توکن‌های شیبا، به این شبکه کوچ خواهند کرد.

نوشته شیبا شبکه اختصاصی تاسیس می‌کند اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.