کد خبر : 162246
تاریخ انتشار : شنبه 7 اسفند 1400 - 7:05

شیبا سوزی گسترده در راه است!

شیبا سوزی گسترده در راه است!

زمان مطالعه: 3 دقیقه تیم توسعه ارز دیجیتال شیبا اینو، خبر از راه‌اندازی یک پورتال توکن‌سوزی داده است. این پورتال قرار است به جامعه این میم کوین در جهت توکن‌سوزی و کاهش مقدار عرضه برای افزایش ارزش رمزارز کمک کند. به گزارش سایت کریپتو گلوب، در یکی از جلسات ویدئویی برنامه AMA (Ask Me Anything)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

تیم توسعه ارز دیجیتال شیبا اینو، خبر از راه‌اندازی یک پورتال توکن‌سوزی داده است. این پورتال قرار است به جامعه این میم کوین در جهت توکن‌سوزی و کاهش مقدار عرضه برای افزایش ارزش رمزارز کمک کند.

به گزارش سایت کریپتو گلوب، در یکی از جلسات ویدئویی برنامه AMA (Ask Me Anything) در رسانه‌های اجتماعی که با حضور واچر گرو (Watcher Guru)، یکی از اعضای تیم توسعه Shiba Inu، برگزار و پیرامون توکن‌سوزی توضیحاتی ارائه شد. در این جلسه رسما اعلام شد که پس از ارائه نسخه جدید صرافی غیرمتمرکز ShibaSwap، یک «پورتال توکن‌سوزی» نیز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این پورتال به شکلی طراحی شده است که به طور منظم فرایند توکن‌سوزی SHIB را برای کاربران آسان‌تر کند و به طور موثری حجم توکن در گردش را کاهش دهد. توکن‌سوزی یک فرایند مرسوم در دنیای ارزهای دیجیتال است. در این فرایند حجم توکن‌های در گردش کاهش می‌یابد. در نتیجه با کاهش عرضه قیمت افزایش خواهد یافت. در حقیقت توکن‌سوزی یک فرایند ضدتورمی است.

واچر گرو در جریان برنامه AMA گفت:

ما می‌خواهیم به کمک این پلتفرم جدید، میزان توکن‌سوزی را افزایش دهیم. بنابراین به کمک ابزار جدید عرضه به آرامی کاهش خواهد یافت.

عضو مشهور تیم توسعه شیبا اینو همچنین خاطرنشان کرد که جامعه این میم کوین باید در مورد مکانیسم سوزاندن ارز دیجیتال واقع بین باشد و نباید انتظار داشت که 90 درصد کل توکن‌ها وارد فرایند توکن‌سوزی شوند. لازم به ذکر است تا امروز حدود 41 درصد از کل عرضه توکن‌های SHIB سوزانده شده است.

طبق گزارش‌های پلتفرم Shibburn که داده‌های فرایند توکن‌سوزی شیبا را ردیابی می‌کند، از زمان راه‌اندازی این ارز دیجیتال در مجموع 410.30 تریلیون SHIB سوزانده شده است. در ابتدا، Shiba Inu یک کوادریلیون توکن داشت اما 50 درصد از این مقدار در یک قرارداد هوشمند برای تامین نقدینگی در صرافی Uniswap بلوکه شدند. نیمی دیگر از توکن‌ها به آدرس کیف‌پول ویتالیک بوترین، بنیانگذار اتریوم، ارسال شده بود.

بوترین مقدار زیادی از این دارایی به همراه مقادیر قابل توجهی از دیگر میم کوین‌ها مثل Dogelon Mars را به ​​صندوق امداد ویروس COVID در هند اهدا کرد. ارزش مالی توکن‌های شیبا اهدا شده حدود یک میلیارد دلار بوده است!

بنیان‌گذار اتریوم سپس حدود 90 درصد از توکن‌های SHIB را طی یک تراکنش برای همیشه از دسترس خارج کرد. حجم توکن‌ها بیش از 410 تریلیون SHIB بوده است. جامعه شیبا اینو از آن زمان تاکنون تلاش‌های خود را برای سوزاندن شیبا اینو افزایش داده است. موسسه Bigger Entertainment و برخی دیگر از شرکت‌ها به طور دوره‌ای رویداد‌هایی برای توکن‌سوزی برگزار می‌کنند.

توسعه‌دهندگان Shiba Inu اعلام کردند که قصد دارند 99 هزار قطعه زمین را در فضای متاورس شیبا به نام Shiberse طراحی و توزیع کنند. 35 هزار قطعه از این زمین‌‌ها به دارندگان توکن LEASH فروخته خواهد شد.

نوشته شیبا سوزی گسترده در راه است! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.