کد خبر : 190748
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 فروردین 1401 - 11:42

شیبا رقیب دیسنترالند شد!

شیبا رقیب دیسنترالند شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه اگر شما هم جزو طرفداران اکوسیستم شیبا هستید، حتما منتظر شنیدن این خبر بوده‌اید. بالاخره و پس از مدت‌ها متاورس شیبا راه‌اندازی شد. متاورس شیبا یا همان شیب ورس (Shibverse) قابلیت رقابت با دیگر پروژه‌های فعال در حوزه متاورس مانند دیسنترالند (Decentraland) را دارد! به گزارش سایت وال استریت‌پیت و بنابر

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اگر شما هم جزو طرفداران اکوسیستم شیبا هستید، حتما منتظر شنیدن این خبر بوده‌اید. بالاخره و پس از مدت‌ها متاورس شیبا راه‌اندازی شد.

متاورس شیبا یا همان شیب ورس (Shibverse) قابلیت رقابت با دیگر پروژه‌های فعال در حوزه متاورس مانند دیسنترالند (Decentraland) را دارد!

به گزارش سایت وال استریت‌پیت و بنابر ادعای تیم این پروژه، شیبا می‌خواهد تا تجربه‌ای جدید از دنیای متاورس را برای همگان ایجاد کند. شیبا اینو یکی از بزرگ‌ترین جوامع فعال رمزارزی را دارد و طبعیتا با این حجم از قدرت رسانه‌ای می‌تواند به اهداف بزرگی دست پیدا کند.

ارز دیجیتال شیبا یک میم کوین است که در آگوست سال 2020 برای رقابت با دوج کوین پدید آمد و درحال حاضر نیز به عنوان یکی از رمزارزهای برتر بازار رمزارزها درحال فعالیت است.

شیبا برخلاف دوج کوین یک توکن ERC20 نیست و این مسئله یعنی شیبا می‌تواند از قرارداد‌های هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز یا همان برنامه‌های DApps پشتیبانی کند.

همین مسئله باعث شده است تا دارندگان این رمزارز به حمایت‌های همه‌ جانبه از این رمزارز بپردازند.

بسیاری از کارشناسان معتقدند که شیبا برای رقابت با دیسنترالند وارد دنیای متاورس شده است.

به گفته تیم شیبا، متاورس این پروژه‌ دارای 100595 قطعه زمین است که در بازگشایی مقدماتی، حدود 36431 قطعه زمین به کاربران عرضه می‌شود.

همچنین زمین‌های این پروژه قیمت یکسانی ندارند و قیمت‌شان به توجه به ویژگی‌هایی که دارند تغییر می‌کند. زمین‌های متاورسی شیبا با اتریوم قیمت‌گذاری می‌شوند.

تاثیر این خبر بر قیمت رمرزارز شیبا نیز جالب بوده و باعث رشد 6 درصدی آن در زمان انتشار خبر شده است.

نوشته شیبا رقیب دیسنترالند شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.