کد خبر : 127911
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 7:43

شیبا دوباره برمی‌خیزد!

شیبا دوباره برمی‌خیزد!

زمان مطالعه: 3 دقیقه رمزارز شیبا اینو در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک میم کوین معرفی شد. شایعات فراوانی پیرامون ماهیت این میم کوین مطرح شد اما شیبا اینو توانست به آرامی روند صعودی خود را شروع کند. در زمان پیدایش این ارز دیجیتال، دوج کوین برترین میم کوین بازار بود و کسی شانس زیادی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رمزارز شیبا اینو در سال ۲۰۲۰ به عنوان یک میم کوین معرفی شد. شایعات فراوانی پیرامون ماهیت این میم کوین مطرح شد اما شیبا اینو توانست به آرامی روند صعودی خود را شروع کند. در زمان پیدایش این ارز دیجیتال، دوج کوین برترین میم کوین بازار بود و کسی شانس زیادی برای شیبا اینو قائل نبود.

قیمت شیبا اینو باز هم سقوط کرد

در زمان انتشار این مطلب حجم سرمایه بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 2 تریلیون دلار کاهش یافته است. قیمت شیبا همراه با DOGE و سایر ارزهای دیجیتال مشهور نیز به تبع این اتفاق 5 درصد کمتر شده است.

در حال حاضر شیبا اینو یکی از محبوب‌ترین رمزارزها در شبکه اجتماعی توییتر است. گزارش‌های وب‌سایت Cointrendz نشان می‌دهد 2320 توییت پیرامون این دارایی دیجیتال به ثبت رسیده است. محبوب‌ترین ارزهای دیجیتال در توییتر بیت کوین، اتریوم و سولانا هستند که به ترتیب 15069، 6159 و 2482 توییت پیرامون آن‌ها نوشته شده است.

شیبا اینو جزو گروه میم کوین‌ها است. میم کوین‌ها جنبه سرگرمی دارند و پشتوانه فنی و سازمانی قدرتمندی ندارند. این رمزارزها معمولا برای مدت کوتاهی در اوج باقی می‌مانند. ارزهای دیجیتالی مثل شیبا اینو، دوج کوین یا سیف مون در ابتدا با هدف سرگرمی توسعه داده شده‌اند. به همین دلیل خریداران این رمزارزها باید مراقب سرمایه خود باشند.

در بین میم کوین‌ها شیبا اینو رشد بسیار زیادی را تجربه کرده است. از همین رو برخی معتقدند این ارز دیجیتال دیگر یک پروژه سرگرمی نیست. این افراد شیبا اینو را یکی از مهمترین رمزارزهای کریپتوکارنسی می‌دانند که به جایگاه مطمئنی در بین برترین‌ رمزارزها دست یافته است.

افزایش تراکنش‌های شیبا اینو در کیف پول نهنگ‌ها

گزارش‌های وب‌سایت‌های ردیابی نهنگ‌ها نشان می‌دهد طی ماه‌های گذشته تعداد آدرس‌های فعال و تراکنش‌های شیبا اینو در کیف پول نهنگ‌ها ۸۸ درصد افزایش پیدا کرده است. البته باید این نکته را در نظر گرفت که تراکنش‌های بیشتر لزوما به معنای خرید توکن نیست. با توجه به کاهش ۱۵ درصدی قیمت شیبا طی روزهای گذشته، برخی معتقدند این تراکنش‌ها مربوط به فروش توکن SHIB بوده است.

این روزها رقیب جدیدی نیز برای شیبا اینو پیدا شده است. توکن FTT مورد توجه بسیاری از نهنگ‌ها قرار گرفته است و حتی برای ساعاتی توانست جایگاه برترین میم کوین را در کیف پول نهنگ‌ها تصاحب کند. این جایگاه برای هفته‌ها در اختیار شیبا اینو بود.

شیبا اینو که برای ساعاتی سلطه خود را از دست داده بود، با ثبت مجدد رکورد ۱.۷ میلیارد دلار موجودی در کیف پول نهنگ‌ها، توانست رتبه اول را از توکن FTT پس بگیرد. طی روزهای گذشته رقابت بین این دو میم کوین بسیار جذاب و تنگاتنگ بوده است و ممکن است در روزهای آینده دوباره جایگاه شیبا اینو به عنوان محبوب‌ترین میم کوین نهنگ‌های اتریوم به خطر بیفتد.

نوشته شیبا دوباره برمی‌خیزد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.