کد خبر : 143352
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 بهمن 1400 - 10:52

شیبا در مرکز توجه سرمایه‌گذاران!

شیبا در مرکز توجه سرمایه‌گذاران!

زمان مطالعه: 2 دقیقه پلتفرم ردیابی داده‌های بلاکچینی ویل استیتس (WhaleStats) گزارش داده که با افزایش قیمت شیبا (SHIB)، این میم توکن محبوب دوباره به لیست ۱۰ توکن برتر خریداری ‌شده توسط هزار نهنگ بزرگ اتریوم بازگشته است. داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت شیبا در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ درصد افزایش یافته و

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم ردیابی داده‌های بلاکچینی ویل استیتس (WhaleStats) گزارش داده که با افزایش قیمت شیبا (SHIB)، این میم توکن محبوب دوباره به لیست ۱۰ توکن برتر خریداری ‌شده توسط هزار نهنگ بزرگ اتریوم بازگشته است.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که قیمت شیبا در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۴ درصد افزایش یافته و در حال حاضر، در محدوده ۰٫۰۰۰۰۲۱۸ دلار قرار دارد.

طبق آمار ویل استیتس، تعداد هولدرهای شیبا همچنان در حال رشد بوده و در حال حاضر به ۱،۱۵۶،۴۳۴ کاربر رسیده است. همچنین، داده‌ها نشان می‌دهند که ۱۰۰ نهنگ برتر شیبا نیز میانگین ذخایر SHIB خود را ۲۹٫۴۳ درصد افزایش داده‌اند.

در میان خریدهای بزرگ اخیر، خرید یک نهنگ اتریوم به نام Jiraiya به چشم می‌خورد که حدود ۵۰ میلیارد واحد SHIB را خریداری کرده است.

تحولات اخیر شیبا اینو

شیبا اینو اخیراً راه خود را به گفتمان سیاسی آمریکا هم باز کرده است. وندی راجرز (Wendy Rogers)، سناتور ایالت آریزونا در توییتی می‌گوید که اگرچه چیزی در مورد SHIB نمی‌داند، اما آزادی را درک می‌کند و معتقد است که مردم باید بتوانند هر ارز دیجیتالی را که می‌خواهند، بخرند.

علاوه بر این‌، شرکت بزرگ بازی‌های ویدیویی PlaySide Studios، در توییتر از همکاری خود با تیم شیبا با هدف انتشار یک بازی برای کسب درآمد و فراتر از آن، خبر داده است.

بخش توسعه بازی شیبا در اوایل دسامبر سال گذشته نیز با شرکت PlaySide همکاری کرده بود تا یک بازی موبایلی با توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) از کلکسیون شیبوشی‌ها (Shiboshi) توسعه دهد.

شیباسوزی همچنان ادامه دارد!

داده‌های منتشر شده توسط حساب توییتری shibburn@ نشان می‌دهند که بیش از ۱٫۳ میلیارد توکن SHIB در ژانویه ۲۰۲۲ سوزانده شده و برای همیشه از گردش خارج شده است.

در همین حال، از ماه دسامبر تاکنون بیش از سه میلیارد SHIB به یک کیف پول مرده ارسال شده است.

طبق گزارش‌ها، به طور میانگین روزانه نزدیک به ۵۱ میلیون توکن SHIB برای همیشه از چرخه خارج می‌شود.

تیم shibburn@ همچنین پیش‌بینی می‌کند که در ماه جاری نیز ۴۱۴ میلیون SHIB سوزانده شود.

نوشته شیبا در مرکز توجه سرمایه‌گذاران! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.