کد خبر : 159125
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 اسفند 1400 - 12:12

شیبا در شبکه‌های تلویزیونی آمریکا!

شیبا در شبکه‌های تلویزیونی آمریکا!

زمان مطالعه: 2 دقیقه اسلینگ (Sling)، یک سرویس پخش تلویزیونی آمریکایی، با انتشار توییتی در تاریخ ۱۸ فوریه اعلام کرد که از این پس، با همکاری شبکه پرداخت بیت پِی (Bitpay)، پرداخت‌ با ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. به این ترتیب، ۲٫۵ میلیون مشترک اسلینگ، می‌توانند هزینه اشتراک خود در این شبکه تلویزیونی را با رمزارز

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اسلینگ (Sling)، یک سرویس پخش تلویزیونی آمریکایی، با انتشار توییتی در تاریخ ۱۸ فوریه اعلام کرد که از این پس، با همکاری شبکه پرداخت بیت پِی (Bitpay)، پرداخت‌ با ارزهای دیجیتال را می‌پذیرد. به این ترتیب، ۲٫۵ میلیون مشترک اسلینگ، می‌توانند هزینه اشتراک خود در این شبکه تلویزیونی را با رمزارز ترجیحی خود پرداخت کنند.

این شرکت در حال حاضر از بیت کوین (BTC)، بیت کوین کش (BCH)، اتریوم (ETH)، رپد بیت کوین (WBTC)، لایت کوین (LTC) و همچنین، دو میم کوین محبوب شیبا و دوج کوین (DOGE)، پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند از ۵ استیبل کوین با پشتوانه دلار GUSD، USDC، USDP، DAI و BUSD نیز به عنوان روش پرداخت در این پلتفرم استفاده کنند.

به گزارش سایت کریپتو بیسیک، این اقدام پس از آن صورت گرفت که اسلینگ متوجه شد ارزهای دیجیتال به روش محبوبی برای خرید آنلاین در میان کاربران تبدیل شده‌اند. برای این منظور، اسلینگ با شبکه پرداخت بیت پِی وارد همکاری شد. بیت پِی یکی از بزرگترین ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت مبتنی بر بلاکچین در جهان است که در حال حاضر، از بیش از ۹۰ کیف پول رمزارزی مختلف پشتیبانی می‌کند.

به گفته اسلینگ، کاربران جدید پس از پایان اشتراک ماه اول، می‌توانند گزینه بیت پِی را انتخاب کرده و هزینه اشتراک ماه‌های بعدی را با رمزارز پرداخت کنند.

بیت پِی پشتیبانی از شیبا را در تاریخ ۹ دسامبر ۲۰۲۱ آغاز کرد. به این ترتیب، در حال حاضر هزاران کسب و کار می‌توانند این میم توکن محبوب را به عنوان یک روش پرداخت بپذیرند.

نوشته شیبا در شبکه‌های تلویزیونی آمریکا! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.