کد خبر : 118035
تاریخ انتشار : شنبه 20 آذر 1400 - 8:16

شیبا بیمار شد!

شیبا بیمار شد!

زمان مطالعه: 2 دقیقه در ۲۴ ساعت گذشته، بازار جهانی ارزهای دیجیتال همچنان به افت خود ادامه داد و یک کاهش ارزش ۵ درصدی را تجربه کرد. در این میان، شیبا اینو (SHIB) نیز کاملا از روزهای اوج خود فاصله گرفته و درصد بالایی از هولدرهای آن در ضرر هستند. میم کوین شیبا در یک

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در ۲۴ ساعت گذشته، بازار جهانی ارزهای دیجیتال همچنان به افت خود ادامه داد و یک کاهش ارزش ۵ درصدی را تجربه کرد. در این میان، شیبا اینو (SHIB) نیز کاملا از روزهای اوج خود فاصله گرفته و درصد بالایی از هولدرهای آن در ضرر هستند.

میم کوین شیبا در یک دوره صعودی در ماه اکتبر، رشد چشمگیری را تجربه کرده و با ثبت چندین رکورد قیمتی متوالی به جمع ۱۰ رمزارز برتر جهان راه یافته بود.

داده‌های بازار نشان می‌دهند که در زمان انتشار این خبر، شیبا در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۳۴ دلار معامله می‌شود که در مقایسه با ۲۴ ساعت گذشته، ۱٫۶ درصد و طی هفت روز اخیر، ۴٫۱۷ درصد افت داشته است.

shiba-price-slide
نمودار کندل یک ساعته قیمت شیبا.

این عملکرد ضعیف ممکن است برای ارتش SHIB ناامیدکننده باشد، به خصوص پس از اخبار مثبتی که در مورد توسعه این اکوسیستم منتشر شده است.

به گفته ریوشی (Ryoshi)، توسعه‌دهنده ناشناس شیبا، این میم کوین در هفته‌های آینده توکن‌سوزی گسترده‌ای را تجربه خواهد کرد. علاوه بر این، ریوشی در اطلاعیه‌های دیگری از ورود این پروژه به بخش بازی‌های بلاکچینی و متاورس خبر داده است.

با این حال، هیچ‌کدام از این اخبار به جلوگیری از افت قیمت شیبا کمک نکرده و این ارز دیجیتال در حال حاضر، بیش از ۶۱ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد.

با این حال، شیبا تنها میم کوینی نیست که روزهای قرمزی را پشت سر می‌گذارد. در واقع، هیچ‌کدام از میم کوین‌ها در هفته‌ای که گذشت، احساس امنیت نکردند؛ چراکه صرافی رمزارزی بیت‌مارت (BitMart) با یک هک ۲۰۰ میلیون دلاری مواجه شد و هکرها مجموعه‌ای از میم کوین‌ها را به سرقت بردند. بر اساس داده‌های منتشرشده، طی این حمله هکرها حدود ۲۹٫۴ تریلیون سیف مون (۴۷٫۹۶ میلیون دلار)، ۱٫۸ کوادریلیون بیبی دوج (۲٫۷۸ میلیون دلار)، ۱۵٫۴ میلیارد فلوکی (۲٫۰۳ میلیون دلار)، ۵۹۷ تریلیون سایتاما (۲۵٫۷ میلیون دلار) و ۸۹۳ میلیارد شیبا (۳۰٫۸۹ میلیون دلار)، به سرقت برده‌اند. تمام رمزارزهای سرقت‌شده از شبکه هوشمند بایننس و اتریوم بوده‌اند و علاوه بر میم کوین‌های مذکور، آلت کوین‌های بزرگی همچون بایننس کوین و MATIC نیز به سرقت رفته‌اند.

صرافی بزرگ هوبی (Huobi) پیشنهاد نظارت بر جریان مبادله دارایی‌های مسروقه را مطرح کرده و بیت‌مارت نیز قول داده است که به کاربران آسیب‌دیده خود غرامت بدهد.

نوشته شیبا بیمار شد! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.