کد خبر : 104770
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 مهر 1400 - 9:30

شیبا از دوج کوین پیشی گرفت!

شیبا از دوج کوین پیشی گرفت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه ارز دیجیتال Shiba Inu جامعه کاربران ارزهای دیجیتال را با رشد 70 درصدی خود تنها در یک روز، مبهوت کرده است. ارز دیجیتال SHIB که به‌عنوان یکی از زیرشاخه‌های ارز دیجیتال دوج‌کوین در نظر گرفته می‌شود، توانسته از رمزارز اصلی یعنی Dogecoin پیشی بگیرد؛ میزان رشد ارز دیجیتال دوج‌کوین تنها 10

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ارز دیجیتال Shiba Inu جامعه کاربران ارزهای دیجیتال را با رشد 70 درصدی خود تنها در یک روز، مبهوت کرده است.Shiba Inu Surges 70 Percent

ارز دیجیتال SHIB که به‌عنوان یکی از زیرشاخه‌های ارز دیجیتال دوج‌کوین در نظر گرفته می‌شود، توانسته از رمزارز اصلی یعنی Dogecoin پیشی بگیرد؛ میزان رشد ارز دیجیتال دوج‌کوین تنها 10 درصد است و رمزارز شیبا جلوتر از آن قرار گرفته است.

بر اساس گزارش منتشر شده سایت CoinMarketCap، حجم معاملات روزانه ارز دیجیتال Shiba Inu به طور چشمگیری افزایش‌ یافته و در حال حاضر به 5.9 میلیارد دلار رسیده است. این افزایش ناگهانی، جایگاه رمزارز Shiba Inu را در میان سایر رمزارزها، به رتبه پنجم یعنی بعد از بیت کوین، تتر، اتریوم و استیبل کوین USD Binance رسانده است.

Shiba Inu Surges 70 Percent

بر اساس گزارش U.Today از اواسط ماه سپتامبر معاملات این رمزارز در صرافی Coinbase آغاز شد. با این‌ وجود ارزش این رمزارز، همچنان نسبت به بالاترین قیمت آن در ماه مه، 0.00003791 دلار، 64 درصد کمتر است.

اطلاعات بیان شده در این مطلب، توصیه سرمایه‌گذاری نیست و صرفاً برای افزایش اطلاعات عمومی شما در خصوص ارزهای دیجیتال آورده شده‌اند. به‌ خاطر داشته باشید که هر یک از شیوه‌های سرمایه‌گذاری، ریسک منحصر به خودش را دارد؛ بنابراین پولی که نمی‌توانید از دست بدهید را در هیچ یک از بازارهای مالی به‌خصوص ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری نکنید.

نوشته شیبا از دوج کوین پیشی گرفت! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.