کد خبر : 129489
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 12:38

شیبای خود را وام دهید، سود بگیرید!

شیبای خود را وام دهید، سود بگیرید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه پلتفرم اویلر فایننس (Euler Finance) یک پروتکل غیرمتمرکز در شبکه اتریوم است که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال را به یکدیگر قرض یا وام دهند. حال خبر پشتیبانی از شیبا اینو (Shiba Inu) در پلتفرم Euler Finance منتشر شده است. در نتیجه، دارندگان شیبا اینو می‌توانند توکن‌های خود را قرض

زمان مطالعه: 2 دقیقه

پلتفرم اویلر فایننس (Euler Finance) یک پروتکل غیرمتمرکز در شبکه اتریوم است که به کاربران اجازه می‌دهد ارزهای دیجیتال را به یکدیگر قرض یا وام دهند. حال خبر پشتیبانی از شیبا اینو (Shiba Inu) در پلتفرم Euler Finance منتشر شده است. در نتیجه، دارندگان شیبا اینو می‌توانند توکن‌های خود را قرض دهند و در ازای آن سود کسب کنند.

طبق گفته Euler Finance، شیبا اینو صرفا یک میم کوین ساده نیست. این پروژه اکنون اکوسیستمی بزرگ با حجم بازار 16 میلیارد دلار را تشکیل داده است.

شیبا اینو همچنان روندی که در اواخر سال 2021 داشت را ادامه می‌دهد. بسیاری از صرافی‌ها توکن SHIB را در پلتفرم‌های خود لیست کرده‌اند. صرافی‌های Gemini ،Kraken ،CoinDCX ،Bit2Me ،Korbit و Coinhako از جمله میزبانان جدید شیبا اینو هستند. پیش‌بینی می‌شود که پلتفرم Robinhood نیز توکن SHIB را به لیست دارایی‌های قابل خرید و فروش اضافه کند. بدین منظور جامعه شیبا اینو طوماری را طراحی کرده‌اند که تا امروز 555066 امضا در آن به ثبت رسیده است.

شیبا اینو در سال ۲۰۲۲ می‌خواهد شگفتی‌سازی کند

تیم توسعه Shiba Inu اخیراً در توییتی اعلام کرده است که قصد رونمایی از پدیده‌ها و رویدادهای جدید را در سال ۲۰۲۲ دارد. در این توییت جزییات بیشتری از این شگفتی فاش نشده است اما توانست توجهات زیادی را به سمت خود جلب کند.

طبق گزارش منتشر شده از طرف WhaleStats، در حال حاضر 1،130،443 کاربر اقدام به خرید و ذخیره شیبا اینو کرده‌اند. همچنین این موسسه پیش‌بینی می‌کند با توجه به حجم بالای طرفداران و تحولات شیبا اینو در سال جدید، ارزش توکن SHIB در سال آینده نیز افزایش خواهد یافت.

فرایند توکن‌سوزی شیبا اینو با سرعت بالایی جریان دارد. تا زمان انتشار این خبر، 410,300,753,866,373 توکن SHIB از 1 کوادریلیون عرضه اولیه از بین رفته که این میزان معادل ۴۱ درصد از کل عرضه شیبا اینو است.

شیبا اینو در روز دهم ژانویه ۲۰۲۲ با قیمت 0.00002850 دلار معامله می‌شود. پس از آن که در هفته گذشته قیمت این رمزارز کاهش پیدا کرد، این هفته توکن SHIB توانست افزایش قیمت اندکی داشته باشد. طبق داده‌های CoinMarketCap، شیبا اینو سیزدهمین ارز دیجیتال برتر کریپتوکارنسی از نظر ارزش بازار است.

نوشته شیبای خود را وام دهید، سود بگیرید! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.