کد خبر : 110641
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 آذر 1400 - 9:47

شیبای جدید رسید!

شیبای جدید رسید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه یک پروژه تازه راه‌اندازی شده به نام اور گرو کوین (EverGrow Coin) اخیراً توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. این پروژه ارز دیجیتال طی ۸ هفته پس از راه‌اندازی، نزدیک به ۴۰ هزار فالوور در توییتر و بیش از ۱۰۵ هزار سرمایه‌گذار دارد. اور گرو یک کوین ضد

زمان مطالعه: 2 دقیقه

یک پروژه تازه راه‌اندازی شده به نام اور گرو کوین (EverGrow Coin) اخیراً توجه کاربران بسیاری را به خود جلب کرده است. این پروژه ارز دیجیتال طی ۸ هفته پس از راه‌اندازی، نزدیک به ۴۰ هزار فالوور در توییتر و بیش از ۱۰۵ هزار سرمایه‌گذار دارد.

اور گرو یک کوین ضد تورمی است – بسیار شبیه به ارز دیجیتال سیف مون (Safemoon) – به این معنی که این رمزارز به گونه‌ای طراحی شده که در طول زمان کمیاب‌تر شود. با این حال، چند تفاوت عمده بین دو پروژه اور گرو و سیف مون وجود دارد.

مهم‌تر از همه، در حالی که سیف مون پاداش‌ها را در قالب توکن اصلی اکوسیستم خود پرداخت می‌کند – که در حال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد با بالاترین رکورد ماه آوریل خود فاصله دارد – اور گرو پاداش‌ها را در قالب دلار بایننس (BUSD) می‌پردازد – یک استیبل کوین تنظیم‌شده که ارزش آن به صورت یک به یک توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. بر اساس داده‌های موجود، پروژه اور گرو تنها در دو ماه اول، ۲۷ میلیون دلار پاداش به سرمایه‌گذاران خود پرداخت کرده است.

علاوه بر این، در بیش از ۸ ماه، سیف مون تنها موفق به راه‌اندازی کیف پول خود شده است – چیزی شبیه به کیف پول‌های موجود مانند تراست والت (Trust Wallet) و متامسک (Metamask) – در حالی که اور گرو Coin در حال توسعه مجموعه‌ای از پلتفرم‌ها و ابزارهای نوآورانه است که به طور خاص برای کمک مستقیم به سرمایه‌گذاران این پروژه طراحی شده است.

به همین دلیل است که پروژه اور گرو مورد استقبال کاربران بسیاری قرار گرفته است. باید منتظر ماند و دید که دستاوردهای اور گرو کوین تا کجا ادامه پیدا خواهد کرد!

نوشته شیبای جدید رسید! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.