کد خبر : 180721
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 فروردین 1401 - 9:09

شیبا، روش پرداخت جهانی؟!

شیبا، روش پرداخت جهانی؟!

زمان مطالعه: 2 دقیقه شیبا یکی از محبوب‌‍ترین و پرسروصدا‌ترین رمزارز‌های سال 2021 که بود که توانست در‌ آن سال حدود 45 میلیون درصد رشد قیمتی داشته باشد! به گزارش سایت نزدک، شیبا این رشد قیمتی را مدیون هواداران و طرفداران خود بود! شیبا از جامعه طرفداری بسیار قدرتمندی برخوردار است. همچنین اخبار خوبی که

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شیبا یکی از محبوب‌‍ترین و پرسروصدا‌ترین رمزارز‌های سال 2021 که بود که توانست در‌ آن سال حدود 45 میلیون درصد رشد قیمتی داشته باشد!

به گزارش سایت نزدک، شیبا این رشد قیمتی را مدیون هواداران و طرفداران خود بود! شیبا از جامعه طرفداری بسیار قدرتمندی برخوردار است.

همچنین اخبار خوبی که در رابطه با پذیرش شیبا در فضای مجازی مخابره می‌شد، باعث افزایش قیمت این رمزارز می‌گردید و تاثیر مثبتی بر روند قیمتی این رمزارز داشت.

برای مثال خبر استفاده AMC Entertainment از شیبا به عنوان روش پرداخت تاثیر زیادی بر رشد این رمزارز داشته است و می‌توان گفت که همین خبر یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های اکوسیستم شیبا تاکنون بوده است.

براساس گزارشات، شما هم‌اکنون و با استفاده از شیبا، می‌توانید در ایالات متحده آمریکا اقدام به خرید بعضی از کالا‌ها و خدمات نمایید.

یکی از مشکلات شیبا که ممکن است از تبدیل شدن آن به یک روش پرداخت قدرتمند جلوگیری کند، نداشتن شبکه بلاک‌چینی است! شیبا درواقع یک توکن است که بر بستر شبکه بلاک‌چین اتریوم فعالیت می‌کند. درست است که تیم این پروژه درحال کار بر روی اکوسیستم آن است، ولی باید گفت که مشکل فعلی شیبا همچنان پابرجاست!

چیزی که مشخص است، قدرتمند بودن شیبا و امکان تبدیل شدن آن به روش پرداخت جهانی است و چیزی که مشخص‌تر است! شکست این پروژه در صورت عدم پیشرفت بیشتر است! شیبا رقبای زیادی دارد و باید بتواند به تمام آن‌ها غلبه کند.

نوشته شیبا، روش پرداخت جهانی؟! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.