کد خبر : 106655
تاریخ انتشار : پنجشنبه 6 آبان 1400 - 12:04

شیبا، دوج کوین را خاک کرد!

شیبا، دوج کوین را خاک کرد!

زمان مطالعه: 3 دقیقه در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال برتر بازار در وضعیت رکود به سر می‌برند، شیبا اینو (SHIB) همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد. شیبا اینو، میم کوین محبوب این روزهای بازار، در روزهای اخیر رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کرده و در تاریخ ۲۸ اکتبر، موفق به ثبت رکورد جدیدی

زمان مطالعه: 3 دقیقه

در حالی که اکثر ارزهای دیجیتال برتر بازار در وضعیت رکود به سر می‌برند، شیبا اینو (SHIB) همچنان به روند صعودی خود ادامه می‌دهد.

شیبا اینو، میم کوین محبوب این روزهای بازار، در روزهای اخیر رشد قیمتی چشمگیری را تجربه کرده و در تاریخ ۲۸ اکتبر، موفق به ثبت رکورد جدیدی در ۰٫۰۰۰۰۸۸ دلار شده است.

shiba-inu-breaks-ath
نمودار کندل یک روزه قیمت ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB).

شیبا اینو طی یک ماه اخیر دستاوردهای فوق‌العاده‌ای کسب کرده و عملکرد بسیار بهتری نسبت به سایر ارزهای دیجیتال داشته است. رمزارزی که در ابتدا به عنوان یک شوخی و با الهام از دوج کوین (DOGE) آغاز به کار کرده بود، اکنون به یک ابزار سرمایه‌گذاری محبوب برای معامله‌گران خرد تبدیل شده است.

این میم کوین که در میان اعضای جامعه خود تحت عنوان «قاتل دوج کوین» شناخته می‌شود، با ثبت چندین رکورد متوالی در یک ماه گذشته نزدیک به ۹۰۰ درصد، در هفت روز گذشته بیش از ۱۸۰ درصد و در بازه زمانی ۲۴ ساعته حدود ۴۴ درصد رشد داشته است.

با این حال، رقمی که چشمگیرتر است، بازدهی سالانه شیبا اینو است. این ارز دیجیتال از ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی تاکنون بیش از ۶۰ میلیون درصد رشد داشته است. بنابراین، اگر کسی در ژانویه سال جاری هزار دلار در این میم کوین سرمایه‌گذاری کرده بود، اکنون ارزش سرمایه‌اش به چندین میلیون دلار می‌رسید.

نه تنها قیمت ارز دیجیتال SHIB، بلکه شیبوشی‌ها (Shiboshi) نیز تقاضای زیادی را در روزهای اخیر تجربه کرده‌اند. شیبوشی‌ها یک مجموعه ۱۰ هزارتایی از موجودات دیجیتالی در قالب توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) هستند که برخی از آنها با قیمت ۰٫۱ تا ۰٫۳ اتریوم به فروش می‌رسند.

داده‌های ارائه‌شده توسط شرکت تحلیلی اینتودبلاک (IntoTheBlock) نیز رشد شگفت‌انگیز SHIB را تأیید می‌کنند. به گزارش این شرکت، حجم معاملات شیبا اینو در روزهای اخیر رشد قابل‌توجهی داشته است. علاوه بر این، ثبت آدرس‌های جدید شیبا نیز یک روند صعودی به خود گرفته و بیش از ۵۰ هزار کاربر جدید به این ارز دیجیتال جذب شده است. به گزارش اینتودبلاک، با توجه به ثبت رکوردهای متوالی توسط شیبا اینو، نزدیک به ۱۰۰ درصد کیف پول‌های این میم کوین اکنون در وضعیت سوددهی هستند.

همزمان با رشد قیمت و حجم معاملات شیبا اینو، ارزش بازار این میم کوین نیز در ۲۴ ساعت گذشته چندین بار از ارزش بازار دوج کوین فراتر رفته و جایگاه برترین و بزرگترین میم کوین جهان میان این دو ارز دیجیتال چندین بار دست به دست شده است.

در زمان انتشار این خبر، شیبا اینو با ارزش بازار ۴۴٫۱۵۵ میلیارد دلاری خود در جایگاه هشتم فهرست ارزهای دیجیتال برتر جهان قرار دارد.

shiba-inu-breaks-ath

در مقابل، دوج کوین هم که در ۲۴ ساعت گذشته یک رشد قیمتی دو رقمی را تجربه کرده، با ارزش بازار ۳۹٫۲۱۳ میلیارد دلاری خود در جایگاه دهم این فهرست قرار دارد.

نوشته شیبا، دوج کوین را خاک کرد! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.