کد خبر : 107906
تاریخ انتشار : یکشنبه 30 آبان 1400 - 10:29

شهر بیت کوین تاسیس می‌شود!

شهر بیت کوین تاسیس می‌شود!

زمان مطالعه: 2 دقیقه توسعه بیت کوین سیتی با مشارکت فعال شرکت‌های رمزارزی برجسته از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال Bitfinex و Adam Back’s Blockstream انجام خواهد شد. السالوادور همچنان رهبری حرکت پذیرش بیت کوین را به عهده دارد؛ اخیرا رئیس جمهور السالوادور، نجیب بوکله خبر راه‌اندازی شهر بیت کوین را اعلام کرد، که در ابتدا

زمان مطالعه: 2 دقیقه

توسعه بیت کوین سیتی با مشارکت فعال شرکت‌های رمزارزی برجسته از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال Bitfinex و Adam Back’s Blockstream انجام خواهد شد.

السالوادور همچنان رهبری حرکت پذیرش بیت کوین را به عهده دارد؛ اخیرا رئیس جمهور السالوادور، نجیب بوکله خبر راه‌اندازی شهر بیت کوین را اعلام کرد، که در ابتدا با یک میلیارد دلار اوراق قرضه بیت کوین تامین مالی خواهد شد.

این ابتکار اولین‌بار توسط بوکله در کنفرانس هفته بیت کوین السالوادور، که به دنبال جشن گرفتن پذیرش جریان اصلی بیت کوین در این کشور و افزایش مشارکت شهروندان بود، اعلام شد.

فکر می‌کنم باید در این هفته برای بیت کوین یک اعلامیه بزرگ بدهم؛ بنابراین امروز می‌خواهم اعلام کنم که ما قصد داریم اولین شهر بیت کوین را بسازیم.

در شهر بیت کوین (BitcoinCity) آموزش ارزهای دیجیتال، تکنولوژی انرژی زمین گرمایی برای کل شهر و حمل و نقل عمومی کارآمد و پایدار خواهیم داشت.

توسعه بیت کوین سیتی شاهد مشارکت فعال شرکت‌های رمزارزی برجسته از جمله صرافی‌های ارز دیجیتال Bitfinex و Adam Back’s Blockstream خواهد بود. به گفته مدیر ارشد فناوری Bitfinex، این صرافی از طرح بیت کوین سیتی السالوادور با راه‌اندازی یک پلتفرم اوراق بهادار برای نگهداری اوراق قرضه بیت کوین حمایت خواهد کرد. او اضافه کرد:

این پلتفرم به زودی میزبان بسیاری از دارایی‌های دیجیتال داخلی و خارجی خواهد بود که مقررات جدید دارایی دیجیتال را برای کشور توسعه می‌دهند! السالوادور، Bitfinex و Blockstream با هم در حال ساختن تاریخ هستند.

نجیب بوکیله می‌خواهد بیت کوین سیتی تبدیل به یک شهر کاملاً کاربردی با مناطق مسکونی، مراکز خرید، رستوران‌ها، یک بندر و «همه چیز در حوزه بیت کوین» شود. علاوه بر این، ساکنان تنها مشمول مالیات بر ارزش افزوده می‌شوند که به گفته بوکله برای پرداخت اوراق شهرداری و بقیه برای زیرساخت‌های عمومی و نگهداری شهر استفاده می‌شود.

نوشته شهر بیت کوین تاسیس می‌شود! اولین بار در رمزارز نیوز. پدیدار شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.